PracaGrupypl.praca.dyskusje › problemy z wykorzystaniem urlopu

  • 1. Data: 2003-05-21 15:09:23
    Temat: problemy z wykorzystaniem urlopu
    Od: "gala" <g...@d...pl>

    mam pytanie!!!!

    chce wziac urlop szkoleniowy na napisanie pracy dyplomowej !!!
    mam podpisana z zakladem pracy stosowna umowe...
    przysluguje mi wedle tej umowy 21 dni.

    niestety mam problem, gdyz kierownik nie chce mi go udzielic
    z bzdurnych i blachych powodow.
    np. mowi, ze nie ma pewnosci, czy napewno wykorzystam
    go na napisanie pracy !!!

    co moge zrobic w tej sytuacji

  • 2. Data: 2003-05-21 16:43:08
    Temat: Re: problemy z wykorzystaniem urlopu
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    uderzyc wyzej niz do kierownika

  • 3. Data: 2003-05-21 17:05:42
    Od: "gala" <g...@d...pl>

    tylko ze wtedy zapewne kierownik bedzie
    - delikatnie mówiąc - bardzo zly

  • 4. Data: 2003-05-21 19:30:06
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    wiec moze PIP?

  • 5. Data: 2003-05-21 19:52:10
    Od: "gala" <g...@d...pl>

    co to PIP ?

  • 6. Data: 2003-05-22 04:45:22
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    Panstwowa Inspekcja Pracy

  • 7. Data: 2003-05-22 06:54:47
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Panstwowa Inspekcja Pracy

    Ale ona nie pyta co zrobić żebeby ją wylali z pracy tylko jak uzyskać ten
    urlop.

  • 8. Data: 2003-05-22 06:56:29
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "gala" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    > tylko ze wtedy zapewne kierownik bedzie
    > - delikatnie mówiąc - bardzo zly

    Jak będą chcieli to i tak pokażą Ci kto rządzi. Ja bym wziął normalny urlop
    a jak go nie ma to bezpłatny, do tego są weekendy i noce (nie twierdzę, że
    to jest łatwe).

  • 9. Data: 2003-05-22 15:23:54
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > Ale ona nie pyta co zrobić żebeby ją wylali z pracy tylko jak uzyskać ten
    > urlop.
    wylali? za co? przeciez prawo obowiazuje obydwie strony...
    niby takie czasy ale moze nie zyjmy w takim strachu

  • 10. Data: 2003-05-23 06:47:48
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > wylali? za co? przeciez prawo obowiazuje obydwie strony...
    > niby takie czasy ale moze nie zyjmy w takim strachu

    Czy Ty naprawdę sądzisz, że pracownik, który doniósł na pracodawcę do PIP
    będzie mógł tam dalej normalnie pracować, rozwijać się, awansować?