PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem: zwolnienie chorego pracownika › Re: problem: zwolnienie chorego pracownika
  • Data: 2004-04-25 12:26:39
    Temat: Re: problem: zwolnienie chorego pracownika
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 25 Apr 2004 13:49:45 +0200, "thaZ"
    <t...@N...pl> zakodował:

    >powiedzcie mi, co mamy w tej chwili zrobić ?
    >czy możliwe jest zwolnienie pracownika,
    >tylko dlatego, że jest chory (ma zwolnienie)... ?

    Po pół roku zwolnienia można - wcześniej tylko jak firma upada.
    Ale postaw się na miejscu pracodawcy - chce wiedzieć, kiedy pracownik
    wróci do pracy (a pracownik ma obowiązek poinformować o przewidywanym
    terminie powrotu do pracy). Jak to długo potrwa, to może zatrudnić
    kogoś na zastępstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 Aktualność prawa w Polsce występuje w okresie przejściowym