PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem ze swiadectwem pracy

  • 1. Data: 2005-08-04 09:27:45
    Temat: problem ze swiadectwem pracy
    Od: "Marool" <t...@o...pl>

    Witajcie mam problem ze swiadectwem pracy
    bardzo jest mi pilnie potrzebne natomiast firma w ktorej prace zakonczylem
    jakos nie moze mi go wyslac tzn.

    Czy sa jakies przepisy na ktore moge sie powolac i ich postraszyc
    a moze powinienem skontaktowac sie z jakims PIP

    pozdr.m.

  • 2. Data: 2005-08-04 09:50:10
    Temat: Re: problem ze swiadectwem pracy
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    >
    > Czy sa jakies przepisy na ktore moge sie powolac i ich postraszyc
    > a moze powinienem skontaktowac sie z jakims PIP

    czy pracowales na podstawie umowy o prace czy moze umowe zlecenie??? ;))

  • 3. Data: 2005-08-04 10:27:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcsn2c$5l4$1@opal.futuro.pl Marool <t...@o...pl> pisze:

> [...]
    > Czy sa jakies przepisy na ktore moge sie powolac i ich postraszyc
    > a moze powinienem skontaktowac sie z jakims PIP
    Art. 97 KP § 1 oraz § 2 pkt 1 i 2 rozp. ministra pracy i polityki socjalnej
    z dnia 15 maja 1996 r. w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy oraz
    sposobu i trybu jego wydawania i prostowania (ze zmianami) (Dz. U. Nr 60,
    poz. 282) .
    przy okazji: http://praca.onet.pl/2394,1068500,prawo.html

    Jotte

  • 4. Data: 2005-08-04 10:35:47
    Od: "Marool" <t...@o...pl>

    > czy pracowales na podstawie umowy o prace czy moze umowe zlecenie??? ;))

    Umowy o prace

  • 5. Data: 2005-08-04 10:37:57
    Od: "Marool" <t...@o...pl>

    > Pozdrawiam
    > Jotte

    dziekuje
    pozdr.m.

  • 6. Data: 2005-08-09 18:06:26
    Od: marcinnn <m...@o...pl>

    Marool napisał(a):

    > dziekuje
    > pozdr.m.

    koleś ci musi do 2 tygodni wystawić, a co więcej jak tego nie zrobi
    mozesz go podać o straty w przyszłych zarobkach poniewaz nie mogłeś
    podjąc pracy.