PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z pracownikiem!!! › Re: problem z pracownikiem!!!
    From: "Sandra" <s...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: problem z pracownikiem!!!
    Date: Tue, 7 Dec 2004 22:24:52 +0100

    Z tego, co piszesz wynika, iż Twojej księgowej nie zależy zbytnio na pracy.
    Domyślam się, iż jest to osoba raczej w młodym wieku, i sporo musi się
    jeszcze nauczyć odnośnie szanowania pracy oraz jej poprawnego wykonywania.
    Osobiście, jeśli by mój pracownik coś takiego robił na drugi dzień nie miał
    by już, do czego wracać. Błędem jest twoje pobłażliwe traktowanie
    pracownika. Twoja księgowa jest przyzwyaczajona do takiej pracy, jaką
    obecnie wykonuje ( wpaść na kilka godzin, zrobić byle jak. byle szybko tak
    żeby wyjść przed czasem) i zmiana jej przyzwyczajeń jest już raczej mało
    możliwa, tym bardziej, że nie reaguje na Twoje prośby i argumenty.

    Proponuje poważnie porozmawiać z pracownicą, odczekać 2 tygodnie, jeśli nic
    się nie zmienić na próśbe zatrudnić kogoś innego. Dzisiaj na prawdę wiele
    dobrych ludzi w swoim fachu poszukuje pracy a jedynie tacy ludzie jak Twoja
    księgowa dzięki temu, że się "zaczepili" gdzieś nie wykonując poprawnie
    swojej pracy utrudniają znalezienie pracy naprawdę wartościowym ludziom.

    Jeśli trafisz na kogoś dobrego to będziesz zadziwiona efektami pracy tej
    osoby, a Twoje dotychczsowe problemy miną

    Pomyśl o zmianie pracownika...