PracaGrupypl.praca.dyskusjepremia › Re: premia
    From: "Piotr" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: premia
    Date: Sat, 3 Dec 2005 10:24:24 +0100

    Użytkownik "Cahir" <c...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    news:dmp7vg$31dg$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To w ogóle nie była premia, tylko sposób wypłacania wynagrodzenia
    > z pominięcięm podatków i dający pracodawcy "margines cwaniactwa"
    > jak ktoś napisał. Czyli jakbyś jej nie dostał, to mógłbyś podrapać się
    > co najwyżej.
    > Nie wiem o jakie pieniądze chodzi, ale obniżenie w ten sposób
    > kwoty jaką otrzymujesz w postaci pensji jest dobre tylko dla
    > pracodawcy. Dla Ciebie nie - nawet biorąc pod uwagę podatek
    > i składki. Zadając to pytanie nie działasz bynajmniej w swoim
> [...]
    jestem ekonomista i sie juz dawno zastanowilem i wiem ze na ten moment nie
    warto sponsorowac nowego palacyku ZUSu dlatego premia nie jest wliczana do
    mojej podstawowej penscji.
    Jezeli co do emerytury to z zaoszczedzonych pieniedzy ktore maja isc do US
    czy ZUSu sa one lokowane w odpowiednich instrumentach finansowych (gdzie
    bede na pewno duzo lepiej wykorzystane i wygeneruja mi wieksze korzysci.:) a
    takze w swoj rozwoj (dodatkowe kursy itp - na pewno to za jakis okres czasu
    przyniscie duzo wieksze korzysci finansowe)

    pozdrawiam