PracaGrupypl.praca.dyskusjeNina › Re: prawo glosu w wyborach
    From: Marcin Papka <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prawo glosu w wyborach
    Date: Wed, 23 Jul 2003 14:10:58 +0200

    krzysztofsf wrote:

    > Uwazam, ze akurat to powinno sie smienic.
    > Moim zdaniem, jesli Polak mieszkajacy na stale za granica spelni
    > ROWNOCZESNIE wszystkie ponizsze warunki, powinien stracic obywatelstwo
    > polskie, zachowujac jednoczesnie prawo do jego przywrocenia, jesli powroci
    > na stale do kraju.
    >
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    > 1.Stale zamieszkiwanie za granica
    > 2.Posiadanie obywatelstwa innego niz polskie
    > 3.przez okres "x" lat nieplacenie podatkow w Polsce.

    Możesz wyjaśnić jakich podatków? Dochodowego, od nieruchmości,
    spadkowego, VATu, akcyzy, ...? Jeśli tak to może wystarczyłoby gdyby
    każdy chętny do głosowania raz do roku wypił butelkę Wyborowej ;)
    Moim zdaniem każdy kto czuje się Polakiem i go to interesuje
    powinien móc głosować, chyba lepiej żeby głosowali ludzie, którzy
    radzą sobie w życiu niż Ci sfrustrowani na zasiłkach, którzy
    potrafią uwierzyć w każdy kit obiecywany im przez polityków.

    BTW (really OT) Podobał mi się pomysł że każdy obywatel ma od
    1 do 6 głosów w zależności od wykształcenia i płaconych podatków.

    --
    papkers

    Nie da się uciec przed swoim przeznaczeniem,
    szczególnie jeśli się nie ucieka.