PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownik z Ukrainy › Re: pracownik z Ukrainy
    From: "Tomasz" <s...@b...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownik z Ukrainy
    Date: Wed, 6 Sep 2006 13:40:01 +0200

    > Żebyś się nie ździwił, na rynku w jakim pracuje ta firma jest taka
    > konkurencja że hej. Firma w 100% swoją produkcje (częsci maszyn) dostarcza
    > do hurtowni, jeżeli podniesie ceny to nikt od nich nie kupi i już. Jeżeli
    > więc szef nie zapłaci tego ze swojej krwawicy (a wiem że ma z czego) to
    > poprostu nie będzie miał odbiorców - zbankrutuje i już.

    Mówiłem raczej o rynku usług. A tutaj to klient musi płacić.
    No ale i w produkcji niedługo klienci zaczną dopłacać. Pracodawca może
    dopłacać dopóki go będzie stać. Jeżeli koszty utrzymania firmy ze względu na
    rosnące wypłaty przewyższą zarobki to firma zbankrutuje.
    W ten sposób wiele Polskich firm w najbliższym czasie czeka bankructwo.
    A najgorzej będzie jak powojenny wyż demograficzny odejdzie na emerytury.
    Wtedy to firmy zaczną bankrutować a przetrfają tylko te co będą mogły
    podnieść ceny.

    Pozdrawiam
    Tomasz