PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy z Ukrainy › Re: pracownicy z Ukrainy
  • Data: 2009-07-21 10:44:27
    Temat: Re: pracownicy z Ukrainy
    Od: "ewl" <biuro@WYTNIJ_TOewl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja korzystałem z firmy EWL i wszystko było szybko i miło.
    wystarczy określić zapotrzebowanie - formalnościami sie nie zajmowałem - tylko
    pełnomocnictwo podpisałem i to wszystko - sprawa załatwiona :) żadnych urzędów nie
    musiałem odwiedzać.
    Z tego co wiem to rekrutacje są bezpośrednio na Wschodzie wiec mozna wczescniej
    okreslić konkretne wymagania.
    Pracownicy w porządku - obawiałem się że sie nie dogadam, ale okazało sie ze bez
    problemów to idzie.
    Jak ktos zainteresowany to odsyłam na strone:
    www.ewl.com.pl