PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawcy! zapomnijcie o Rumunach i Bułgarach :) › Re: pracodawcy! zapomnijcie o Rumunach i Bułgarach :)
  • Data: 2006-10-28 20:59:16
    Temat: Re: pracodawcy! zapomnijcie o Rumunach i Bułgarach :)
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > abo rolnicy mają jeszcze mało pieniędzy, po wejściu do EU to właśnie
    > oni zyskali najwięcej

    Rozumiem, że bycie rolnikiem znasz tylko z opowieści.
    Ja natomiast kilkanaście lat ciężko pracowałem na roli.
    Teraz jestem "mieszczuchem" i się bawię w grafikę komputerową
    i o dziwo to też potrafi być ciężka praca.

    Pomijając fakt ostatniego drastycznego spadku opłacalności produkcji
    rolnej, który załóżmy że został w jakimś stopniu zrekompensowany
    funduszami unijnymi, przyjmij do wiadomości, że średnia dochodowość
    rolnika to 40% średniej dochodowości pozostałej części społeczeństwa. Są
    to dane z przed roku czy może dwóch lat wstecz uzyskane z GUSu.

    Jeśli te proporcje się zmieniły na plus od tamtego czasu to na pewno się
    nie wyrównały.

    Jeśli głosowałeś za przystąpieniem do UE to nie powinno Cię dziwić
    pojęcie "wyrównywania szans" a jeśli przeciw to musisz sie z tym
    pogodzić - demokracja :-)

    zch