PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca.net.pl - internetowe forum o pracodawcach

  • 1. Data: 2008-04-06 20:56:56
    Temat: pracodawca.net.pl - internetowe forum o pracodawcach
    Od: "usenet_news" <u...@g...pl>

    Twój pracodawca Ci się naraził lub zrobił coś o czym chcesz powiedzieć głośno?
    Zapraszamy na http://www.pracodawca.net.pl

    Pozdrawiamy,
    Zespół forum

  • 2. Data: 2008-04-07 17:46:47
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    usenet_news pisze:
    > Twój pracodawca Ci się naraził

    To mi się podoba. I potem będzie "Jak skór.. nie dasz mi podwyżki 200%
    to ci obsmaruje na www..... ":P

  • 3. Data: 2008-04-07 18:24:40
    Od: sz <s...@b...no>

    usenet_news wrote:
    > Twój pracodawca Ci się naraził lub zrobił coś o czym chcesz powiedzieć głośno?
    > Zapraszamy na http://www.pracodawca.net.pl

    nie wiem po co wchodzić na forum na którym nic nie ma.
    nawet ci się nie chciało postarać o COKOLWIEK na początek. teraz każdy
    zapamięta że ten serwis to dziadostwo...

    spamować też trzeba z sensem, towarzyszu!

  • 4. Data: 2008-04-07 18:24:53
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia niedziela 06 kwietnia 2008 22:56, usenet_news napisał(a):

    > Twój pracodawca Ci się naraził lub zrobił coś o czym chcesz powiedzieć
    > głośno? Zapraszamy na http://www.pracodawca.net.pl

    Czy to aby nie jest już któryś z rzędu kolejny taki serwis? Na każdym jakoś
    dziwnie cicho się robi po pewnym czasie.

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 5. Data: 2008-04-07 18:31:23
    Temat: internetowe forum o pracodawcach
    Od: sz <s...@b...no>

    Kajetan Staszkiewicz wrote:

    > Czy to aby nie jest już któryś z rzędu kolejny taki serwis? Na każdym jakoś
    > dziwnie cicho się robi po pewnym czasie.

    taaaa, wszyscy pamietamy smutny los pracownicy.com zmiazdzonego pod
    nogami informatycznej biedronki ;-)

    ofirmie.info ostatnio przestalo dzialac.

    chyba tylko eoe.pl zyje i ma sie dobrze.

  • 6. Data: 2008-04-07 19:06:39
    Temat: Re: internetowe forum o pracodawcach
    Od: "Łukasz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > taaaa, wszyscy pamietamy smutny los pracownicy.com zmiazdzonego pod=20
    > nogami informatycznej biedronki ;-)
    >
    > ofirmie.info ostatnio przestalo dzialac.
    >
    > chyba tylko eoe.pl zyje i ma sie dobrze.

    na ocenpracodawce.pl tez jest jakis ruch

  • 7. Data: 2008-04-07 23:57:19
    Od: sz <s...@b...no>

    Łukasz wrote:
    > na ocenpracodawce.pl tez jest jakis ruch

    o, dobre, tego nie znalem!

  • 8. Data: 2008-04-08 19:37:47
    Od: "Marek" <...@...com>

    ciekawe ile wytrzyma kojeny klon.