PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zwiazana z lotnictwem

  • 11. Data: 2003-05-22 17:35:23
    Temat: Re: praca zwiazana z lotnictwem
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-05-22 14:18, Tomasz Ośmiałowski wrote:
    > a z jakiego jesteś miasta ?

    Odpowiem za zainteresowanego, ale nie moglam sie oprzec, gdyz
    najwspanialszy wydzial swiata jest na PW w Warszawie, wiec
    zainteresowany tez tam pewnie jest :)

    Adrian - przepraszam ;)

    Elfka

    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska

  • 12. Data: 2003-05-22 20:01:04
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:3ECD0A5B.8020801@gazeta.pl.NOSPAM...
    On 2003-05-22 14:18, Tomasz Ośmiałowski wrote:

[...]

    *********************

    Nie ma za co :)
    Najwspanialszy wydzial rzeczywiscie jest w Warszawie :)
    Ale jestem gotowy do przeprowadzek, jak na razie bowiem nie jestem zwiazany
    z zadnym miastem "na powazniej".
    A Szanowna Kolezanka tez studiuje na MEiLu?
    Pozdrawiam,
    Adrian.

  • 13. Data: 2003-05-22 20:07:34
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Użytkownik "Tomasz Ośmiałowski" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:baif53$cn2$1@news.onet.pl...
    > a z jakiego jesteś miasta ?

    Wwa, ale nie gra to wiekszej roli - gotow jestem do przeprowadzek :)
    Adrian.

  • 14. Data: 2003-05-22 21:49:15
    Od: "Grey" <a...@o...onet.pl>

    ULC szuka pracowników. Po ostatnim audycie FAA, nie ma się co dziwić.
    http://ulc.gov.pl/index_1.php?dzial=ogloszenia&plik=
    praca_do_8_czerwca

    GReg

  • 15. Data: 2003-05-23 18:00:03
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-05-22 22:01, Adrian wrote:

> [...]
    > z zadnym miastem "na powazniej".
    > A Szanowna Kolezanka tez studiuje na MEiLu?

    Niestety nie, choc bardzo chciala i to wlasnie inzynierie
    bezpieczenstwa. Jednak ojciec mnie w jakis magiczny sposob przekonal, iz
    nie wytrzymam ze smarem za paznokciami. Nie wiem jak moglam w to
    uwierzyc! I skonczylam na ISiu.
    A wracajac do tematu: Na drzwiach Instytutu Lotnictwa jest kartka, iz
    poszukuja inzynierow. Nie wiem w jakim celu, ale warto sie blizej
    dowiedziec w czym rzecz :)

    Elfka

  • 16. Data: 2003-05-29 22:19:43
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:3ECE61A3.6040209@gazeta.pl.NOSPAM...
    On 2003-05-22 22:01, Adrian wrote:

> [...]
    A wracajac do tematu: Na drzwiach Instytutu Lotnictwa jest kartka, iz
    poszukuja inzynierow. Nie wiem w jakim celu, ale warto sie blizej
    ***************************

    Kartka wisi juz baaaardzo dlugo :) Nie wiem o czym to swiadczy, ale jest
    podejrzane ;-)
    Zaluj, zaluj, ze nie na MEiLu skonczylas :) mialabys doborowe towarzystwo i
    kameralny nastroj podczas zajec na bezpieczenstwie :) (w tej chwili mamy
    nawet grupy po kilka osob :)
    Smaru za paznokciami nie uswiadczylem, ale calek, rozniczek, przeplywow,
    termodynamik... oj, co sie nacierpialem to moje :)
    Pozdrawiam,
    Adrian.
    P.S. Zeszlismy troche z tematu,wiec moze ew. na priva, hm? :)

  • 17. Data: 2003-05-31 18:04:02
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-05-30 00:19, Adrian wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Adrian.
    > P.S. Zeszlismy troche z tematu,wiec moze ew. na priva, hm? :)

    Alez skad, jestesmy wciaz w temacie ;)
    Nawet jesli kartka wisi bardzo dlugo to i tak warto tam zajrzec i sie
    dowiedziec, praca sama nie przyjdzie co nie? A tak kto wie...

    Calki, rozniczki, geometria wykresla niestety byla wszedzie plus
    chemiczne smierdzace opary...
    No coz, u mnie na roku chlopak to rodzynek niemal byl ;)

    Pozdrawiam
    Elfka