PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Sesje oceny" w USC

  • 1. Data: 2003-05-21 09:38:09
    Temat: "Sesje oceny" w USC
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Witam!
    To moj debiut na tej grupie, wiec "dzien dobry wszystkim"! :)
    Wlasnie odebralem telefon z Urzedu Sluzby Cywilnej. Mily Pan, w odpowiedzi
    na moja aplikacje, zaprosil mnie na "probna sesje oceny studentow i
    absolwentow" w USC.
    Czy ktos z Was mial z tym stycznosc?

    Jesli tak, moze odpowie mi na dwa pytania...
    1) jak to wyglada w ogole i o co chodzi? w ogloszeniu sa same ogolniki:
    ocena i poznanie predyspozycji i umiejetnosci i takie tam...
    2) czy jesli zjawie sie w stroju nie-garniturowym to bedzie straszna kicha?
    (wolalbym cos lekkiego - moze sama koszule, bo pewnie na poczatku czerwca
    bedzie z 30 stopni w cieniu :)

    Pozdrawiam,
    Adrian.

    P.S. Wiem, ze pytanie nr 2 jest oslabiajace, ale tak sie waham... w koncu to
    nie rozmowa kwalifikacyjna i staranie sie o posade... z drugiej strony... no
    sam nie wiem :)