PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zwiazana z lotnictwem

  • 1. Data: 2003-05-21 09:42:15
    Temat: praca zwiazana z lotnictwem
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Witam!

    Moze grupowicze sa w stanie mi wskazac przedsiebiorstwa, urzedy etc.
    zajmujace sie lotnictwem, u ktorych jest szansa na zatrudnienie.
    Nie chodzi mi o jakies super-wynagrodzenie (moge pracowac za darmo, albo na
    "stazu absolwenckim"), ale o sama "otoczke lotnicza" :)
    Moge myc szyby :) sprzatac :) no, cokolwiek zwiazane z samolotami,
    lotniskiem itd.
    W tym roku skoncze inzynierke na MEiLu (inzynieria bezpieczenstwa) - niby
    cos zwiazane z lotnictwem, ale...
    Na razie do glowy przychodza mi: PPL, PLL Lot, GILC, aerokluby... moze ktos
    wie, jakie sa szanse na zatrudnienie, albo ew. dorzuci jeszcze jakis pomysl?

    Pozdrawiam,
    Adrian.

  • 2. Data: 2003-05-21 09:48:06
    Temat: Re: praca zwiazana z lotnictwem
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    Adrian wrote:
> [...]
    > Na razie do glowy przychodza mi: PPL, PLL Lot, GILC, aerokluby...
    > moze ktos wie, jakie sa szanse na zatrudnienie, albo ew. dorzuci

    Może spróbuj w zakładach lotniczych w okolicach Bielska?
    (np. www.3xtrim.pl, ale jest ich więcej)

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away

  • 3. Data: 2003-05-21 09:48:40
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@p...remove-this.com> napisał w wiadomości

    > wie, jakie sa szanse na zatrudnienie, albo ew. dorzuci jeszcze jakis
    pomysl?

    Podjedź do aeroklubu i pogadaj z mechaniorami. Jak mi postawisz flaszkę to
    coś Ci może znajdą. No chyba, że uznają to za wysoce podejrzane, że chcesz
    pracować za darmo, ale jeżeli chodzi o tą branżę to nie powinni być
    zdziwieni. Fakt, że moje kontakty z aeroklubami urwały się jakieś 13 lat
    temu, ale chyba wiele sie nie zmieniło.

  • 4. Data: 2003-05-21 11:16:11
    Od: "Tadeusz" <k...@w...pl>

  • 5. Data: 2003-05-21 11:43:00
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Adrian" <a...@p...remove-this.com> wrote in

    /ciach.../

    > Na razie do glowy przychodza mi: PPL, PLL Lot, GILC, aerokluby... moze
    > ktos wie, jakie sa szanse na zatrudnienie, albo ew. dorzuci jeszcze
    > jakis pomysl?

    A moze by tak sprobowac u Niemczyckiego ?

    http://www.whiteeagle.com.pl/kww.html

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-05-21 11:56:00
    Od: "." <h...@p...onet.pl>

    jest taka firma w W-wie EDC GE Polska sie nazywa
    to nic innego tylko zakamuflowany Instytut Lotnictwa
    jako praktyka czy staz na pewno ci podpasuje

    T.

  • 7. Data: 2003-05-21 20:54:00
    Od: "Gosiaczek" <g...@N...poczta.onet.pl>

    > W tym roku skoncze inzynierke na MEiLu (inzynieria bezpieczenstwa) - niby
    > cos zwiazane z lotnictwem, ale...
    > Na razie do glowy przychodza mi: PPL, PLL Lot, GILC,

    yyyyy to masz nieaktualne dane... nie ma juz czegos takiego jak GILC - jest
    ULC
    http://www.ulc.gov.pl/index_1.php?dzial=ogloszenia&p
    lik=praca_do_8_czerwca -
    polecam

    Gosia

  • 8. Data: 2003-05-22 00:59:18
    Od: "Gorpol" <g...@g...krakow.pl>

    > A moze by tak sprobowac u Niemczyckiego ?
    >
    > http://www.whiteeagle.com.pl/kww.html

    Jak za darmo to 100% sukcesu...

    wg gorgol

  • 9. Data: 2003-05-22 07:32:39
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Dziekuje wszystkim za pomoc i informacje! :)
    Pozdrawiam,
    Adrian.

  • 10. Data: 2003-05-22 12:18:37
    Od: "Tomasz Ośmiałowski" <o...@p...onet.pl>