PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zagranicą a zasiłek

  • 1. Data: 2006-08-27 20:19:27
    Temat: praca zagranicą a zasiłek
    Od: Tomasz <Tomi@białystok.nospam.pl>

    Witam
    Chcialem sie dowiedziec czy przysługuje mi zasilek
    podczas legalnej pracy za granicą.Chcialbym wziasc
    zasilek ale jak zaczne legalna prace zagranicą to czy
    nie naloża mi za to jakis kar , ze ich nie poinformowalem
    o pracy.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-27 20:29:24
    Temat: Re: praca zagranicą a zasiłek
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    > zasilek ale jak zaczne legalna prace zagranicą to czy
    > nie naloża mi za to jakis kar , ze ich nie poinformowalem
    Naloza. Rozumiem ze mowisz o zasilku dla bezrobotnych. Otoz to jest
    zasilek z tytulu niepracowania w ogole a nie niepracowania w Polsce.
    Poza tym - musisz sie co jakis czas odhaczac w urzedzie pracy
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-08-28 06:21:35
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Poza tym - musisz sie co jakis czas odhaczac w urzedzie pracy

    co także można zrobić w urzedach za granicą, ale to tak na marginesie :)

    --
    to tylko moje zdanie
    *G*R*O*M*A*X*