PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica › Re: praca za granica
    From: "Stachu" <staccu[nie_spamuj]@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granica
    Date: Fri, 19 Dec 2003 11:59:18 +0100

    Witam!

    Znajomy był w Norwegii, szukal pracy. Pierwsze co zrobil to poszedl na
    policje i zapytal czy nie wiedza, gdzie jest jakas praca - dostal pieczatke
    do paska i krzyz na droge. Na podstawie tej pieczeci mogl pracowac przez
    wakacje na terenie Norwegii. prace (fizyczna u rolnika) znalazl w 2 dni.

    Taka historie mi opowiedzial - nie chcialo mi sie wierzyc w takie "cuda" ale
    nigdy gosc bajek nie opowiadal wiec teraz tez nie widze powodu by zmyslal.

    pzdr Stachu