PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w punkcie TP lub w salonie gsm › Re: praca w punkcie TP lub w salonie gsm
    From: "Anik" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w punkcie TP lub w salonie gsm
    Date: Mon, 31 Oct 2005 20:15:55 +0100

    > trzeba posiadać umiejętnosc
    b. dobrej komunikacji z ludźmi , znać techniki sprzedaży(ale w sumie tego
    tez uczą na dobrych szkoleniach które pracownik musi przejść 1. szkolenie
    1-go stopnia, 2. szkolenie II STOPNIA- techniki sprzedaży , szkolenie z
    fałszerstw dokumętów. Trzeba miec podzielną uwagę i duuuużo cierpliwości, i
    trzeba umieć słuchać i wyciągać wnioski z tego co klient mówi . Płace
    srednio sprzedawca 900- 1500 netto zł.
    Jak masz wynagrodzenie prowizyjne, to płacą ci podstawe np. 900 zł i od od
    podpisanej umowy (srednio 8-10 zł)i za sprzedaż dodatkowych usług, telefonów
    na kartę. W punktach srednio w miesiącu podpisuje sie 120 umów.Plus ma
    dodatkowo system motywowania pracowników- bony sodexo, firmy produkujace
    tel. równiez organizuja konkursy i także daja bony za sprzedaz tel. np . za
    sprzedaż 15 sztuk tel. bon 500 zł. itp.
    Kierownik ma zawsze te 3 stówki więcej.
    Ja znalazłam prace w Plus gsm przez GW.
    pozdrawiam