PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pogotowiu opiekunczym › Re: praca w pogotowiu opiekunczym
    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w pogotowiu opiekunczym
    Date: Mon, 08 Nov 2004 16:24:54 +0100
    Sender: f...@o...pl@debina.ctnet.pl

    Artur R. Czechowski wrote:

    > Zakładając, że wystarczy pracowników. Jeżeli założymy, że pracownik może
    > pracować 8h dziennie, średnio raz na dobę w okresie rozliczeniowym, to 3-ch
    > pracowników wystarczy. Że od jednego dyżuru do drugiego upływa przynajmniej
    > 24h, to już potrzeba 4-ch pracowników (godziny można przestawić, chodzi
    > mi o zasadę).
    > A - 8-16
    > B - 16-24
    > C - 0- 8 (A jeszcze nie może wejść, on może zacząć pracę najwcześniej za 8h)
    > D - 8-16
> [...]

    Mi dokladnie chodzi oto ze bardzo malo czasu spedzam w domu, inaczej
    moze bym chodzila na te nocki majac swiadomosc ze ze dostaje za to
    dodatkowe pieniadze, jestem lubiana w pracy ale idac do szefa musze miec
    jakies argumentyw reku dlatego tez zwrocilam sie do Was o porade moje
    pytania sa prosteczy tak mozna i za ile?:)
    Nie boje sie tego ze szef pomysli o mnie ze jestem wypalona bo nie
    jestem organizuje dla tych dzieci wyjazdy, robie gazetke pogotowniana,
    jako jedyna kobieta pracuje na grupie resocjalizacyjnej starszych
    chlopcow, brakuje mi tylko pieniazkow za prace.
    Pozdrawiam pracujacych w normalnych godzinach ja szykuje sie do nocki:(