PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    From: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Date: Tue, 30 Aug 2005 18:45:32 +0200
    <op.sv8w5mqrfrn0ri@donkichot> <deujhu$782$1@poczta.fkz.com.pl>
    <dev2dv$2m9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2f49c$431312f2$5112c9bf$16682@news.chello.pl>
    <dev51b$gb4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <2cbe2$431458ee$5112c9bf$822@news.chello.pl>
    <df1q5h$p5g$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c1a71$4314816d$5112c9bf$26734@news.chello.pl>
    <df2011$j64$1@atlantis.news.tpi.pl> <df20m4$2pi$1@flis.man.torun.pl>
    <df21f6$p5d$1@atlantis.news.tpi.pl> <df2208$6hu$1@flis.man.torun.pl>

    Użytkownik "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> napisał w wiadomości
    news:df2208$6hu$1@flis.man.torun.pl...

    > Nie o to chodzi... chodzi o to że to czy i jak bardzo się ktoś lubi i czy
    > z kims sypia czy też nie -
    > to sprawy prywatne - i nie mogą mieć wpływu na pracę. W pracy jest to samo
    > co i w zyciu prywatnym.... kogoś lubisz - to sie uśmiechniesz... a jak
    > nie - to żadnych zbędnych nadmiarowych kontaktów.
    >
    > Z twojego opisu wynika że przyjnie statystyczna Pani Kasia i powie : Ja
    > nie lubię Pani Zosi, a ona mnie.... pół firmy lubi bardziej mnie - a
    > drugie pół bardziej ją... :) Czy zaczniesz zwalniać ludzi z którejś grupy
    > bo pani Zosia

    Nie nie. Zle mnie rozumiesz.
    W pracy czlowiek powinien zachowac profesjonalizm i nie pozwolic na to, zeby
    prywatne sprawy wplywaly na jego prace _negatywnie_ i da sie to zrobic.
    Ale zjawisko takie, ze wzajemna sympatia osob z zespolu i ich lubienie sie
    rowniez na niwie osobistej sprawia, ze jako zespol pracuja _lepiej_ jest
    zjawiskiem pozytywnym (ktore wystepuje) i gdy wystepuje, nie ma wielkiego
    sensu go tlumic, prawda? A wrecz jest pozadane.

    To dlatego wiele firm probuje (prawda, ze czasem w glupawy sposob) wysylac
    swoich pracownikow na roznego rodzaje atrakcje integracyjne, ktore maja na
    celu wlasnie spowodowac nawiazanie znajomosci i powstanie wzajemnej
    sympatii - zeby dzieki temu osiagnac efekt ekonomiczny. W kazdej pracy
    zespolowej zespol ludzi lubiacych sie jest lepszym zespolem, bo jest lepszy
    przeplyw informacji, ludzie sobie bardziej ufaja, ze drugi nie bedzie kopal
    pod nimi dolkow, nie boja sie nawzajem konstruktywnie krytykowac, w wiekszym
    stopniu sa sklonni sobie pomagac itd.

    I.