PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
    From: "jack" <j...@o...antyspam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w fastfoodach
    Date: Mon, 16 Apr 2007 13:37:10 +0200

    Ciekawy temat.
    Zawsze śmiałem się (swojego czasu) z ludzi, którzy pracują w Mc, kurczakach
    itp., ale do dwóch lat temu.
    Mój stary, dobry kumpel miał naprawdę dolinę, nie mógł nigdzie znaleźć
    pracy, udał się do MC. Pierwsze 3 miesiące - masakra, zarówno z kasą jak i z
    pracą. Po trzech miesiącach (przyznał się, że przykładał się do pracy!!),
    dostał nową umowę, ale już jako z-ca jakiegoś kierownika (jakiegoś działu).
    Kasa z automatu skoczyła z 700 na 1500 (na reke). Po pół roku (nadal
    przykładał się do pracy!) znowu awans na kierownika (znowu powyżka). Po 1,5
    roku jest kierownikiem całej knajpy, o kasę się już go nie pytam...
    Tak więc czasami wg mnie opłaca się schylić głowę i pomęczyć się jakiś czas
    za naprawdę marne grosze. Tylko najgorsze jest to, że można to zrobić jak ma
    się inne źródło dochodu lub odłożone środki na jakiś czas.
    Przykład kolegi jest z miasta Poznań.
    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl