PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w fastfoodach › Re: praca w fastfoodach
  • Data: 2007-04-16 08:03:36
    Temat: Re: praca w fastfoodach
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz wrote:
    > Użytkownik "JohnyBravo" <J...@c...com> napisał w wiadomości

    > Obecnie dyplomy się zdewaluowały i gdzieś czytałem, że już doktoraty są
    > prawie jak magisterki...
    > i chyba nie każdy musi mieć wyższe wykształcenie, na prezesa w banku nie
    > startuje i nie zamierzam w najbliższej przyszłości, po co więc mam
    > kończyć byle prywatną uczelnie wydając na to kupę kasy by mieć tego
    > licencjata by móc sprzedawać za ladą? nie interesuję mnie taka forma
    > studiowania.
    > Człowiek po liceum, jak sama nazwa wskazuje ma wiedzę ogólną i może z
> [...]

    JohnyBravo ma sporo racji, niestety. Ogolniak jest przepustka na studia,
    jako koncowy etap edukacji jest bez sensu z punktu widzenia kariery,
    poniewaz nie ma sie po nim zadnych konkretnych umiejetnosci (w
    przeciwienstwie do technikum czy szkoly zawodowej). Ogolniak ma wypuscic
    czlowieka z wyksztalceniem ogolnym, ktore jest dobra "podkladka" pod
    studia, nie tylko z punktu widzenia wiedzy, ale i obycia - czlowieka,
    ktory umie sie sprawnie wypowiadac w mowie i pismie, zna historie i
    literature swojego kraju i swiata, wie, gdzie leza rozne kraje, rozumie
    podstawowe prawa przyrody, umie liczyc itp, a w wybranym przedmiocie ma
    solidne podstawy do jego dalszego zglebiania. Wiedza z ogolniaka jest
    bierna, to typowa wiedza rozumienia swiata wokol, a nie robienia czegos
    w tym swiecie. Do prostych prac to juz za duzo, a do skomplikowanych
    jeszcze za malo.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533