PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w fabryce okien pcv - jak to jest ?

  • 1. Data: 2002-03-27 20:12:07
    Temat: praca w fabryce okien pcv - jak to jest ?
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    witam,

    mam pytanie - czy ktos z was mial przyjemnosc pracowac w fabryce
    okien pcv - chodzi mi o prace fizyczna bez wczesniejszych dosw.
    albo ma jakies informacje w tej materii......

    czy praca jest ciezka fizycznie ? jakie sa wymagania wobec pracownika ?
    jakie jest ryzyko wypadku przy pracy ? jak ze szkodliwoscia miejsca pracy ?

    pozdrovki,
    millo

  • 2. Data: 2002-03-27 20:21:50
    Temat: Re: praca w fabryce okien pcv - jak to jest ?
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "millo" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy praca jest ciezka fizycznie ? jakie sa wymagania wobec pracownika ?
    > jakie jest ryzyko wypadku przy pracy ? jak ze szkodliwoscia miejsca pracy

    Praca nie jest bardzo ciezka, jesli nosisz sluchawki i okulary nie jest
    szkodliwa. O wypadek raczej trudno - chyba, ze zrobisz sobie wiertarka
    dziure w reku :-))
    Ogolnie nie jest tak zle. Najciezszy fragment pracy to ladowanie okien na
    samochod bo sporo waza.

    Pozdrawiam
    Baca