PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w anglii/irlandii (informatycy)

  • 1. Data: 2003-05-16 13:12:57
    Temat: praca w anglii/irlandii (informatycy)
    Od: "ebeetle" <e...@i...pl>

    witam

    jakies sa szanse na wyjazd do tych krajow w celu podjecia pracy jako swiezy
    informatyk
    po studiach ?
    moze znacie jakies uczciwe instytucje posredniczace ? no i czy konsulaty
    tych krajow prowadza
    tez jakas branke ?

    pozdrawiam, piotrek

  • 2. Data: 2003-05-16 15:16:06
    Temat: Odp: praca w anglii/irlandii (informatycy)
    Od: "Bod__" <p...@p...onet.pl>

    > jakies sa szanse na wyjazd do tych krajow w celu podjecia pracy jako
    swiezy
    > informatyk
    > po studiach ?

    przyłaczam sie do pytania - ale nie już jako student, ale osoba z 2 letnim
    doswiadczeniem.

    pzdr
    bodi

  • 3. Data: 2003-05-16 16:49:39
    Temat: Re: praca w anglii/irlandii (informatycy)
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Bod__" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > swiezy
    >
    > przyłaczam sie do pytania - ale nie już jako student, ale osoba z 2 letnim
    > doswiadczeniem.

    W przypadku Irlandii jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest przyjazd na miejsce
    i szukanie pracy osobiscie. Mozna tez sprobowac w przeroznej masci agencjach
    rekrutacyjnych, ale tutaj szanse sa bliskie zeru (ale nie chce uogolniac).

    GreG

  • 4. Data: 2003-05-16 18:16:35
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

> [...]
    agencjach
    > rekrutacyjnych, ale tutaj szanse sa bliskie zeru (ale nie chce uogolniac).

    hmm, czy masz jakies doswiadczenie w tym kierunku w ostatnim roku/dwoch?
    jest bardzo trudno znalesc prace dla informatyka w Irlandii - jest tu
    mnostwo doswiadczonych bezrobotnych irlanczykow szukajacych pracy od wielu
    miesiecy. Praktycznie realna szansa jest tylko dla kogos z bardzo
    wyspecjalizowanym (pod wzgledem narzedzia czy tematyki) doswiadczeniem na
    ktore jakas firma ma zapotrzebowanie lub kogos z wieloletnim doswiadczeniem.

    Jak ktos nie chce korzystac z rekruterow na Internecie sa ogloszenia
    bezposrednio od firm - tu praktycznie kazda firma ma swoja strone, kazdy
    wiekszy rekruter, kazda powazna gazeta - naprawde nie widze sensu
    przyjezdzania do Irlandii bez nagranego wczesniej spotkania.

    wielokrotnie rozmowy na ten temat przewijaly sie przez ta grupe, zapraszam
    do archiwum

  • 5. Data: 2003-05-17 12:08:12
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiekszy rekruter, kazda powazna gazeta - naprawde nie widze sensu
    > przyjezdzania do Irlandii bez nagranego wczesniej spotkania.

    Z doswiadczenia wiem, ze firma jest malo zainteresowana osobami oddalonymi
    o tysiace kilometrow. Odpowiadajac na ogloszenie bedac na miejscu zwiekszasz
    swoje szanse.

    Jak ktos chce niech sprobuje umowic sie na interview z irlandzka firma piszac
    z Polski. Prosze bardzo.

    GreG