PracaGrupypl.praca.dyskusjeGW: praca w Wawie - propaganda dewiacji › Re: praca w Wawie - propaganda dewiacji
    From: "hovercraft" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Wawie - propaganda dewiacji
    Date: Mon, 1 Mar 2004 08:05:27 +0100

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    news:c1tioo$a2j$1@opal.futuro.pl...
    ale nie
    > mam pojecia, czemu nie zajmuja sie problemem fenomenu sciagania
    wszystkiego
    > do Wawy.
    Sluszna uwaga, tez jestem tym zdziwiony, ze do tego doszlo.
    Warszawa sie rozrasta, sciaga ludzi z calej Polski, najwyzsze zarobki,
    najwiecej firm itp. itd.
    Tylko do czego to prowadzi?
    Czy chcemy, zeby poza Warszawa nigdzie nie dalo sie godnie zyc, zaden region
    sie nie rozwijal?
    Wystarczy spojrzec na stany, niemcy, francje, anglie, hiszpanie, ciezko mi
    podac kraj, szczegolnie tak duzy jak polska, gdzie byloby jedno centrum
    ekonomiczno-polityczne, z czego wyciagam wnioski ze nie jest to dobre
    rozwiazanie,

    > Tak wiec wawa to pomnik korupcji.

    moze wlasnie powodem jest tu korupcja, gdyby nie ona i
    mozliwosc wplwania jna politykow i innych decydentow prezesi i wlasciciele
    firm nie widzieli by potrzeby ciaglego przebywania w stolicy.