PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w WKU

  • 1. Data: 2003-08-20 21:23:34
    Temat: praca w WKU
    Od: "jobseek" <j...@W...pl>

    Witam!
    Czy ktoś wie czego sie spodziewać po pracy w WKU? Stresująca?
    Chodzi o stanowisko statystyka w wydziale Poboru i Uzupełnień?

    jobseek

  • 2. Data: 2003-08-20 21:39:49
    Temat: Re: praca w WKU
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Witam!
    > Czy ktoś wie czego sie spodziewać po pracy w WKU? Stresująca?
    > Chodzi o stanowisko statystyka w wydziale Poboru i Uzupełnień?

    kiedys pewnie bylo zabawnie, czego to ludzie nie robili zeby do woja nie
    isc...teraz sie pchaja, ale stresu to chyba tam nie ma.

  • 3. Data: 2003-08-21 06:00:02
    Od: "Rafti" <r...@g...nospam.pl>

    > Czy ktoś wie czego sie spodziewać po pracy w WKU? Stresująca?
    > Chodzi o stanowisko statystyka w wydziale Poboru i Uzupełnień?

    Sam pracuję na stanowisku statystyka w pewnej państwowej firmie w sektorze
    budżetowym i powiem Tobie, że na stres nie masz co liczyć :). Co prawda
    praca w Armii jest dość specyficzna (wiem, bo mój tatko jest trepem) ale
    myślę, że powinieneś brać tę robotę jak masz szansę.

    --
    pozdrawiam
    Rafti

  • 4. Data: 2003-08-23 18:46:00
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > praca w Armii jest dość specyficzna (wiem, bo mój tatko jest trepem) ale
    > myślę, że powinieneś brać tę robotę jak masz szansę.

    Ten trep Cię wychował. żywił i ubierał. Trepem to jesteś TY. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-08-28 10:26:53
    Od: "Rafti" <r...@g...nospam.pl>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Ten trep Cię wychował. żywił i ubierał. Trepem to jesteś TY. Pozdrawiam.

    Ja nie jestem trepem. Trep to jest żołnierz zawodowy - ja w armii nie
    służyłem i służyć nie będę. A to że trep mnie wychował i wyżywił to
    doskonale wiem i jestem mu za to wdzięczny, bo wychował mnie dobrze. A to że
    nazywam go "tatkiem" a nie np.: "starym" o czymś chyba świadczy.

    Rafti