PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIP ?? co to takiego ?

  • 1. Data: 2003-08-20 19:40:33
    Temat: PIP ?? co to takiego ?
    Od: "Bartek" <b...@W...onet.pl>

    Co to takiego PIP.. albo cos podobnie brzmiacego ? Z tego co mi sie obilo o
    uszy to sa jakies dodatki, bonusy do pracy. Czyzby sie mylil ?

  • 2. Data: 2003-08-20 19:59:26
    Temat: Re: PIP ?? co to takiego ?
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4923.00000095.3f43ceb0@newsgate.onet.pl...

    > Co to takiego PIP.. albo cos podobnie brzmiacego ? Z tego co mi sie obilo
    > uszy to sa jakies dodatki, bonusy do pracy. Czyzby sie mylil ?

    PIP - Panstwowa Inspekcja Pracy - bonusy che che :))))

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 3. Data: 2003-08-20 21:14:10
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Da:-)Za" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bartek" <b...@W...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:4923.00000095.3f43ceb0@newsgate.onet.pl...

    > PIP - Panstwowa Inspekcja Pracy - bonusy che che :))))

    A jakże lubią rozdawać;-)))

  • 4. Data: 2003-08-21 12:44:40
    Temat: Odp: PIP ?? co to takiego ?
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bartek <b...@W...onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
    ł:4...@n...onet.pl...
    > Co to takiego PIP.. albo cos podobnie brzmiacego ? Z tego co mi sie
    obilo o
    > uszy to sa jakies dodatki, bonusy do pracy. Czyzby sie mylil ?

    Tak na poważnie - instytucja Państwowa Inspekcja Pracy przydatna tym,
    co podlegają pod Kodeks Pracy czyli są na etacie w uproszczeniu.
    Jeżeli Twój pracodawca nawala, to narażając się środowisku pracodawców
    zgłaszasz fakt naruszenia prawa pracy do najbliższego inspektoratu i
    oni zajmują się tymi bonusami, czyli przetrzepują pracodawcę pod kątem
    zgodności z prawem pracy, m.in. zaległe wypłaty, urlopy, nadgodziny...
    I z tego może - nie musi - pojawić się dodatek do portfela w postaci
    kasy na której już położyłeś krzyżyk. Warunek stosowania - umowa o
    pracę na piśmie. Przy umowie na gębę jak robisz na czarno to PIP nic
    nie da.

    pozdrowionka
    zairazki