PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w USA/Anglii/Australii › Re: praca w USA/Anglii/Australii
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w USA/Anglii/Australii
    Date: Wed, 22 Oct 2003 19:41:28 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@al235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int> napisał w
    wiadomości news:bn68np$ctu$3@inews.gazeta.pl...
    <cut>
    Niezupełnie (już bliżej Nowozelandczkom do tego). Procedura jest chyba taka,
    że musisz poddać swoje kwalifikacje i doświadczenie ocenie przez stosowne
    ciało, dajmy na to jakieś "Australijskie Stowarzyszenie Zaklinaczy Węży", i
    dołączasz opinię do wniosku, czy też dalej już idzie to bez Twojego udziału.
    <cut>
    Wiem Januszu, ja tez sie przez to przedzieralem, malo tego zachaczalem juz o
    ambasade i ichnie papierzyska zanim sobie odpuscilem (olalem bo chcac
    emigrowac jako informatyk musialem miec do odpowiedniej liczby punktow
    wyzsze informatyczne, a nie mam). To ze przepisy emigracyjne tak stanowia to
    jasna sprawa - sam mam akurat dwa zawody po 60 pkt kazdy zgodnie z tym
    pdf-em. Problemem nie jest dostac wize w tym wypadku, tylko dostac prace w
    Australii juz majac work permit, rozumiesz? I tam moje doswiadczenie w
    miedzynarodowych (zeby nie powiedziec miedzykontynentalnych;)) firmach moge
    sobie w buty wsadzic - smutna prawda niestety.
    Dla pana pracodawcy jestem nikim, i nie wazne ze pracowalem np na sprzecie
    ktory on widzial w gazecie albo i nie - dalej jestem nikim.
    pozdr
    /p