PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Siemensie - Wroclaw

  • 1. Data: 2004-11-04 16:43:36
    Temat: praca w Siemensie - Wroclaw
    Od: "Rutger" <w...@g...pl>

    Witam

    Czy ktos orientuje sie jakie sa warunki zatrudnienia w Siemensie we
    Wroclawiu na stanowisku programista? Chodzi mi o zarobki i atmosfere w
    pracy.

    Rutger

  • 2. Data: 2004-11-05 10:06:54
    Temat: Re: praca w Siemensie - Wroclaw
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Thu, 4 Nov 2004 17:43:36 +0100, Rutger <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czy ktos orientuje sie jakie sa warunki zatrudnienia w Siemensie we
    > Wroclawiu na stanowisku programista? Chodzi mi o zarobki i atmosfere w

    Mam kumpla studenta, który tam pracuje. Dostaje ok. 2000 zł na rękę. Co do
    atmosfery to on nie narzeka.

    Biod

  • 3. Data: 2004-11-05 10:13:34
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Fri, 05 Nov 2004 11:06:54 +0100, Biod <c...@o...pl>
    wrote:

    > Mam kumpla studenta, który tam pracuje. Dostaje ok. 2000 zł na rękę. Co
    > do atmosfery to on nie narzeka.

    Aha, jeszcze dodam, że jest młodszym programistą:)

    --
    Biod