PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca po geoinformacji /geografii/ › Re: praca po geoinformacji /geografii/
  • Data: 2006-09-05 17:16:43
    Temat: Re: praca po geoinformacji /geografii/
    Od: dah <dah_nospam_@wytnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cougnight napisał(a):
    > Gdzie byście szukali, i jakie macie ewentualne pomysły na pracę po
    > geoinformacji, ewentualnie geografii? Wszelkie pomysły mile widziane.
    >
    > Owszem choć wiem gdzie mniej więcej próbować, to jednak za każdym razem
    > gdy człowiek idzie, i mówi na jakim kierunku studiuje, potencjalni
    > pracodawcy zawsze się dziwią, i pytają co to takiego ta geoinformacja
    (..)
    > ile bardziej jest cenny informatyk co od dziecka bawił się w
    > programowanie, od tego które jedynie odbębnił podczas nauki)
    >
    > Z góry dziękuję za życzliwe uwagi :)

    zajebisty kierunek imho , ja to widze tu mozliwosci zatrudnienia:

    system planowania i projektowania sieci telekomunikacyjnej , planowania
    i projektowania sieci

    projektowanie sieci energetycznych (lokalizacja trakcji przesyłowych )

    projektowanie i wybór tras dla sieci wodociagowych, kanalizacyjnych ,
    przesyłowych (gaz, para wodna , ropa )

    firmy ktore zajmuja sie tym: http://www.biomasa.org/zrodla/wiatr/
    (spójrz tylko jaka dynamika!!!!)

    z drugiej strony jesli po skonczeniu kierunku nie wiesz co mozna robic
    .. to troche lipa :D hehe

    yo!