eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca informatyka helpdeska › Re: praca informatyka helpdeska
  • Data: 2005-10-16 10:12:03
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2005-10-13, Sławko <t...@o...pl> wrote:
    (..)

    A moim zdaniem to kwestia podejścia. Userzy od początku świata wołali
    helpdesk do: wyłączania fulscreen w Wordzie ("bo mnie menu zniknęło"),
    wtykania kopniętych kabelków zasilających w gniazdka ("wczoraj działało")
    i tym podobnych "intelignentnych inaczej" zadań. I o tym każdy wie już
    _przed_ podjęciem pracy w tym charakterze. Taki urok, jak się nie podoba,
    zawsze są ulice do zamiatania ;-)

    Bycie helpdeskiem lub adminem (ale takim, co się kontaktuje też z
    ludźmi) wymaga sporo cierpliwości. Jednak przy odpowiednim podejściu
    (uśmiech, cierpliwe tłumaczenie po raz n-ty) to może być naprawdę fajna
    praca - i (wiem, nikt mi nie uwierzy ;-) ludzie potrafią to docenić.

    A najśmieszniej jest, gdy roznosi się pogłoska o tym, że taki dobry
    helpdeskowiec/admin odchodzi z pracy :-) Wszystkie panie Zosie wpadają
    w panikę, zaczynają się protesty/błagania/itp. :-) Sprawdzone :-D

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------
    -----------------
    \ GCM/CS/MU/M d- s++:+ a- C+++$ US+++$ P+>++ L+++$ E--- W++ N++ K-
    \ w- O- M PS+ PE Y+ PGP t+ 5 X- R tv b+ D++ G+ e+++ h--- r+++ y+++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1