PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca informatyka helpdeska › Re: praca informatyka helpdeska
    From: "Mertz" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca informatyka helpdeska
    Date: Thu, 13 Oct 2005 15:22:43 +0200

    Użytkownik "Sławko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dilfv3$22$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Osoba, która chce pracować jako informatyk - jako helpdesk, to powinnien
    > być człowiek o stalowych nerwach, anielskiej cierpliwości i w ogle twardy
    > psychicznie. Bo czasami to ma się ochotę wszystko pierd****nąć jak
    > kilkadziesiąt osób co chwila coś chce i marudzi.....I oczywiście można
    > zapomnieć o pracy po 8 godzin tylklo po przynajmniej 10 dziennie, jak pan
    > kierownik lubdyrektor co chwila mają jakieś pomysły. Aha i o urlopie to
    tez
    > można pomarzyć bo nagle coś się zjebie i dzwonią i marudzą przez
> [...]

    Jak czytam takie bzdury to się normalnie flaki wywracają.
    Temat akurat jest mi znany, bo helpdesk czy tam inaczej telecentrum miałem
    przez ścianę.

    Piszesz facet takie bzdury, że się słabo robi i albo jesteś jakimś młodym
    człowiekiem o krótkim starzu pracy albo masz o sobie zbyt wysokie mniemanie
    a tak naprawdę niewiele umiesz i szpanujesz tu (wielki mi "informatyk", z
    helpdesku).
    Gro zgłoszeń to zablokowane konta użytkowników (poczta i systemy) i prośba o
    ich odblokowanie, zwłaszcza po weekendzie, sprawy pakietu Office
    (przeróżne), oraz rzeczy związane z programami, systemami branżowymi,
    zamówienia sprzętu itp. Jeśli masz zdalnego to jest jeszcze prościej, bo
    zdalnie pomykasz u gościa na kompie.
    Zadne tam mecyje i jakaś specjalna filozofia. Skoro się nie wyrabiasz w 8
    godzin to siedzisz 10, proste a urlop masz planowany i nie ma na to sily, bo
    jest nawet problem z przesunięciem terminu na własną prośbę, czyli idziesz
    kiedy planowałeś (chyba, że to jakaś gówniana firma).
    Mam masę znajomych którzy tam pracowali i nie wszyscy byli takimi
    twardzielami jak ty a doskonale sobie radzili.
    A że trzeba pomagać takim co dzwonią? Cóż w końcu bierzesz za to pieniądze.
    Zawsze jeszcze możesz zostać prezesem tej firmy i mieć to wszystko gdzieś...
    Jak ci nie pasi to sie zwolnij, daj szanse innym i nie truj dupy.

    i musze stwierdziś, że