PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dodatkowa, zdalna administracja

  • 1. Data: 2005-07-01 19:24:26
    Temat: praca dodatkowa, zdalna administracja
    Od: "Lukasz" <k...@b...pl>

    Witam,

    Na ile wycenic prace u malej firmie. Posiada okolo 20 komputerow, 2 serwery
    z uslugami. Firma chce zatrudnic kogos do pracy zdalnej, ewentualnie
    przyjazd 2-3 razy tygdoniowa jesli wystepuja problemy. Jak wycenic taka
    prace, jaka podpisac z nimi umowe, jakich uzywac argumentow w pertraktacjach
    apropos wynagrodzenia ? Ja planuje zazadac 2tys zl miesiecznie z umowa o
    dzielo (lub zlecenie). Jesli chcialbym zaproponowac im rozliczanie w opaciu
    o faktury (a wiec zakladam dzialalnosc) o ile wartosc ta moze pojsc do gory
    (byc bardziej atrakcyjna dla pracodawcy) ?

    Pozdrawiam,

    Lukasz

  • 2. Data: 2005-07-02 12:47:25
    Temat: Re: praca dodatkowa, zdalna administracja
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gory
    > (byc bardziej atrakcyjna dla pracodawcy) ?

    spotkałem się na rynku ze stawką 110-150 zł/godz pracy bez umowy współpracy,
    a niejako na wezwanie
    ewentualnie 600-1000 zł stała współpraca.

    +VAT

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 3. Data: 2005-07-03 17:51:59
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

> [...]
    > z uslugami. Firma chce zatrudnic kogos do pracy zdalnej, ewentualnie
    > przyjazd 2-3 razy tygdoniowa jesli wystepuja problemy.
    [...]
    > Ja planuje zazadac 2tys zl miesiecznie z umowa o
    > dzielo (lub zlecenie).

    Ja myślę, że należałoby Ci pogratulować! ;|
    Nie wiem tylko, czy poczucia humoru, czy dobrego
    mniemania o sobie, czy może trafienia na małą firmę
    o tak dobrej kondycji finansowej, która miałaby zatrudnić
    kogoś na zlecenie, pracę dorywczą za 2.000 zł.

    To jak tam muszą zarabiać pracownicy pełnoetatowi?!!
    To co dopiero będzie, jak z tej małej - duża firma wyrośnie?!!

    --
    Koziorozec