PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
    From: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - czy to koniec?
    Date: Tue, 1 Aug 2006 14:05:38 +0000 (UTC)

    W artykule <c9f97$44ce63a9$d99bc06a$733@news.news-service.com> Bronek Kozicki
    napisal(a):

    > Żyje mi się całkiem spokojnie i przyjemnie, ale spodziewam się małego
    > trzęsienia ziemi gdy urodzi się drugi potomek.

    No to gratulacje i nie poprzestawaj, niech Ci Bozia w dziaciach wynagrodzi :)

    > A co konkretnie chciałbyś wiedzieć?

    Co prawda się na razie nigdzie nie wybieram, ale trzymam oczy i uszy
    szeroko otwarte. A informacja od Ciebie, że żyje Ci się spokojnie
    i przyjemnie jest więcej warta niż od jakiegoś Gala Anonima jadącego
    do Tesco, nie obrażając oczywiście pracowników Tesco. Z tego co pamiętam
    na Twój wyjazd miały wpływ także kwestie zawodowe - kierownicy robiący
    wielki oczy słysząc Boost itp. Jestem ciekaw jak wychodzi porównanie
    pracy w PL a w UK? No i jaka jest relacja siły nabywczej inżyniera
    oprogramowania tam a tu?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć