PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 30 Jul 2006 23:48:12 +0200
    Subject: Re: praca - czy to koniec?

    On 2006-07-30 22:10:54 +0200, "Jakub B" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Dobrze ci się wydaje :)
    > Więc kto pierwszy będzie chętny aby zapłacić swojemu fryzjerowi
    > londyńską stawkę ?

    Wiesz ...ja. Ja. Godzę się płacić uczciwe stawki za równie uczciwą
    pracę. Ale często jest tak, że wykonawcy moich zleceń nie mają ochoty
    wykonać uczciwej pracy. Fryzjer obcina mnie tak, że potem mam ochotę go
    zabić, hydraulik naprawia rurę i demoluje mi pół łazienki, a po
    naprawie samochodu ten jeździ gorzej niż przed. A ja ZGADZAM się
    zapłacić więcej za uczciwe jedzenie, ale nia mam szans - jest
    demokracja czyli dyktatura większości, a rodacy zgadzają się na
    kiełbasę z odpadków, byleby była tania. Wiem, wiem - są wyjątki. Karmię
    się kiełbaską EKO ze sklepiku w Carrefourze na Powstańców Śląskich i
    kupuję twaróg z mleka po 23 zł/kg, ale to pierwsze jaskółki. Tylko jak
    mawiał mój ojciec: jesteśmy za biedni by kupować tandetę. Widać reszta
    jest nieporównywalnie majętniejsza :)

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.