PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca - czy to koniec?
    Date: 30 Jul 2006 11:32:26 +0200

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wam w pojęciu tej prawdy.
    >
    > Podejrzewam, że albo za dużo bierzesz, albo odstawiłeś leki, ale ważne że się
    > dobrze z tym czujesz :)
    >

    > --
    > vertret

    Nie wiem o co Ci chodzi. Ale znając życie jesteś w szoku bo okazało się że też
    nie wiesz nic o obowiązujacum prawie a chcialeś coś koniecznie napisać. To nie
    moja wina że informatycy nie dopuszczają możliwości ze jest ktoś mądrzejszy od
    nich. W sumie powinno mi być przykro że ktoś uczyl się wiele lat i teraz ma
    problemy ze znależieniem pracy większe niż szwaczka z przyuczenia. Ale nie jest
    mi przykro. Bo mamy kapitalizm. Ja nie będąc informatykiem mam mniejszą
    konkurencję. To coś takiego "że nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście ,
    tylko wolnorynkowe. Po co się mamią ze są potrzebni, skoro nie są. Po co
    historyjki ze gdzieś w Świecie zarobią 10 razy tyle co tutaj. Zakladając ze
    wielu nie ma pracy to może być i prawda. Milon razy więcej wtedy też mogą
    zarobić. Dlaczego nie wyjadą do tej pracy za 60 tyś. Funtów, tylko tytaj smęcą
    ze pracodawca malo placi. Jak są dobrzy to niech otwierają firmy. Rząd nawet
    jakieś ulgi porobił na tą intencję. Tytaj przez najbliższe kilkanaście lat nie
    ma dla nich świetlanej przyszłości. Co najwyżej w sklepach z komputerami
    większość będzie mogła pracowac. Tomek