PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca czy godność...? › Re: praca czy godność...?
    From: Tasior <r...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca czy godność...?
    Date: Mon, 05 Jul 2004 21:18:48 +0200

    PiotrG wrote:

    > Nie bede przytaczal, bo musialbym przytoczyc wszystko ;-)
    >
    > Wiesz, stary, Ty chyba nie wiesz o co chodzi.
    > Praca to taki uklad, ze ktos placi, a ktos pracuje.
    > Taka dobrowolna umowa - ale obowiazujaca.
    > A Ty bys chcial sie umowic, a potem nie musiec
    > wypelniac tego, na co sie umowiles. Bo Ci sie nie
    > chce. A jesli ktos ma Ci to za zle, to uwazasz sie
    > gnojony.
    umówiliśmy sie na prace od 7:30 do 15:30, wolne soboty i na to, że będzie
    mnie puszczał na studia.

    > Nigdy nic nie musiales, prawda?
    > Bezstresowe wychowanie? Mamusia z wiadra
    > smieci wynosila, bo Tobie sie nigdy nie chcialo?
    > Powiedz, czy to Mamusia na sile zapisala Cie do
    > pracy, tak jak na angielski?

    od trzech lat mieszkam sam, w mieszkaniu, które remontowałem za włąsna kase,
    własnymi rękami, rola mamusi skończyla sie w podstawówce, ciekawe jak
    było/jest z tobą ?

    > Facet, z normalnej firmy wylecialbys z hukiem za
    > samo podejscie do pracy.
    > Dzieciom - dziekujemy. Zatrudnianie ich jest niezgodne
    > z prawem.

    o patrz go jaki cfaniak... tam sie usranie składa ze na pewne tematy możemy
    pogadać jak równy z rózwny, a z wojej wypowiedzi domyślam sie ze jestes
    jebany w pracy jak złoto i nic sie nie odzywasz...

    --
    Tasior gg#3227497
    registered linux user: #358444