PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca czy godność...? › Re: praca czy godność...?
  • Data: 2004-07-05 07:12:03
    Temat: Re: praca czy godność...?
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mysle ze nie mozna dac sie gnoic

    ale prawda jest ze prawie kazdy pracodwaca uwaza sie za takiego dobroczynce
    ze chocbys mu kasy przysporzyl
    nie wiadomo ile to i tak Ci powie ze grzecznosc Ci robi bo ma 80 osob na
    Twoje miejsce
    i bedzie Cie gnoil na maxa

    zmieni sie to chyba dopiero gdy pracodawcy sie poucza zarzadzania
    ale przy okazji beda mieli jakies zasady moralne a o to trudniej
    nawet w spoleczenstwie katolickim

    ja jeszcze nie spotkalem uczciwego pracodawcy prywatnego, ktory by nie gnoil
    w taki czy inny sposob
    podobnie jest z przelozonymi w duzych zakladach - a ci przeciez nie maja
    bezposredniego przelozenia z gnojenia
    czlowieka na pieniadze wlasne

    pozdrawiam