PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych › Re: praca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych
  • Data: 2002-06-09 21:35:43
    Temat: Re: praca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych
    Od: "Johny" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Pakosik" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ae0bqe$q9s$1@news.tpi.pl...
    > - DOCINANIE I SKLADANIE METODA CHALUPNICZA PRODUKTÓW Z ELEMENTÓW
    > PAPIEROWYCH - [ciach], na poczatek dostaniesz pakiet probny a za dociecie go
    > masz 1350 zl,
    >
    > - ADRESOWANIE KOPERT - 1 ZL OD SZTUKI PLATNE RAZ W MIESIACU,
    >
    > - ADRESOWANIE KOPERT, WLOZENIE ULOTKI REKLAMOWEJ, ZAKLEJENIE I WYSYLKA DO
    > ADRESATA PLATNE 15 ZL ZA SZTUKE.
    >
    > - SKLADANIE DLUGOPISÓW -0.30 do 1 zl za sztuke, rózne dlugopisy: zwykle,
    > typu "Parker", z wkladem zwyklym lub zelowym, firma wspólpracuje z Poczta
    > Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!

    Chłopie !
    Popatrz na kwoty które wymieniłeś i sam sobie odpowiedz To jedna wielka
    bzdura, nawiążesz bliższą korespondencję, okaże się, że na dzień dobry trzeba
    coś tam wpłacić (pewnie nawet niewiele), Ty wpłacisz, a kontakt się urwie. THE
    END

    Nie daj się nabrać !

    Johny

    PS.
    O tych długopisach no nawet Weiss prowadził program w Zetce. Gość
    zatrudniał kogoś do ich rozkładania, żeby można było je przesłać do złożenia
    jeleniowi :)))