PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca biurowa - ile???

  • 1. Data: 2004-04-16 17:20:29
    Temat: praca biurowa - ile???
    Od: "Weronika Wojkowska" <w...@p...of.pl>

    Witam,

    Pracuje sobie w takiej niewielkiej firmie zatrudniajacej ok. 12 osob
    (sredniej wielkosci miasto w centralnej Polsce). Pracuje juz prawie rok i po
    tym czasie mialam obiecana podwyzke (do tej pory zarabialam najnizsza
    krajowa + jakies tam dodatkowe pieniadze "poza umową" - wychodziło średnio
    miesięcznie ok. 700 zł na reke).
    Praca moja polega na tym, ze siedze sobie w biurze przy komputerze i
    przewalam tony papierow, robie tysiace zestawien i analiz, pisze pisma,
    zlatwiam sprawy w urzedach i bankach, odbieram telefony od klientow, czasem
    jak trzeba sprzatam, rozladowuje auta z towarem no i robie z zasadzie
    wszystko co jest do zrobienia, jak trzeba zostaje po godzinach i przychodze
    w dni wolne.
    No i teraz zamierzam poprosic o podwyzke.
    Nie pytam Was o ile mam poprosic - bo pewnie powiecie, ze o tyle "na ile sie
    cenie" :) Chcialabym sie po prostu dowiedziec ile zarabiaja inni (Wy?) na
    podobnych stanowiskach, bo to co sie do tej pory dowiedzialam coraz bardziej
    mnie zadziwia (napisze jak Wy sie wypowiecie).

    Pozdrawiam,
    Wera

  • 2. Data: 2004-04-16 17:34:50
    Temat: Re: praca biurowa - ile???
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com>

    Fri, 16 Apr 2004 19:20:29 +0200, na pl.praca.dyskusje, Weronika
    Wojkowska napisał(a):

> [...]
    > podobnych stanowiskach, bo to co sie do tej pory dowiedzialam coraz bardziej
    > mnie zadziwia (napisze jak Wy sie wypowiecie).

    Koleżanka, wykonująca podobną pracę, również w niewielkiej firmie
    (Gdynia), przez pierwsze trzy miesiąca otrzymywała 700 zł na rękę.
    Później dostała "dużą" podwyżkę - o 100 zł.

    --
    Maurice Conchis_________conchis-at-proletaryat.com
    -------------"Tajeminicą powodzenia jest szczerość,

  • 3. Data: 2004-04-16 21:34:04
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Weronika Wojkowska" <w...@p...of.pl> napisał
    w wiadomości news:c5p4mu$4iq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    bardziej
    > mnie zadziwia (napisze jak Wy sie wypowiecie).

    parę lat temu pracowałem w takiej firmie a w jednym miesiącu byłem nawet
    jedynym pracownikiem nie licząc prezesów:) - tak wiec robiłem wszystko to co
    Ty + parzenie kawy, herbaty i sprzątanie, a niekiedy skakałem po wagonach
    pilnując rozładowania towaru :) Zarabiałem 1000 na rękę, czasami jakaś lekka
    premia :) ( To były lata 1999/2000).

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-04-17 11:50:38
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

    Ja jestem w podobnej sytuacji - na poczatku zarabialam minimum krajowe,
    potem po pol roku poprosilam o podwyzke, dostalam 100 zl, nastepne pol
    roku - po mojej interwencji - kolejne 100zl. Dzis mam 850 brutto z umowy o
    prace plus 300 brutto na innych zasadach. Ostatnio wywalczylam, ze po
    godzinach nie siedze za darmo, ale i tak kiepsko wychodzi, bo dostaje
    jedynie ok. 5zl za godzine na reke. Wiec jak jest duuuzo pracy, to dostaje
    jakies 1000zl/mies. na reke i rujnuje sobie zycie prywatne... Dodam, ze aby
    mnie przytrzymac w firmie przy tak niskich zarobkach i tak duzych nakladach
    pracy z mojej strony, szef wolal mi dac awans - jestem niby kierownikiem
    biura, tak, zebym sie czula podbudowana chyba... Tak to jest...

    pozdr.

    joan

  • 5. Data: 2004-04-19 06:22:51
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    bardziej
    > mnie zadziwia (napisze jak Wy sie wypowiecie).

    W Warszawie kolezanka robi w sumie to samo - 2200 netto.

    m.

  • 6. Data: 2004-04-19 17:00:48
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 19 Apr 2004 08:22:51 +0200, gdy "mag."
    <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał:

    >W Warszawie kolezanka robi w sumie to samo - 2200 netto.

    Znane mi w Warszawie: 2000-2700 brutto (ale te osoby to raczej materiał
    do dalszych awansów, nie stanowisko czasowe).

    r.

  • 7. Data: 2004-04-21 07:59:05
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

> [...]

    > zarabiaja inni (Wy?) na podobnych stanowiskach, bo to co sie do
    > tej pory dowiedzialam coraz bardziej mnie zadziwia (napisze jak Wy

    Tychy, sląskie, podobna praca biurowa, przepisywanie dokumentow
    1100 na reke... (studentka zaoczna AE)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,