PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca a warunki zatrudnienia › Re: praca a warunki zatrudnienia
    From: "Tomasz Kieski" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca a warunki zatrudnienia
    Date: Mon, 23 Dec 2002 21:04:29 +0000 (UTC)

    M <mraf[usun_ten_spamerski_chlam]@tlen.pl> napisał(a):

    > Chciałbym poruszyć sprawę, która przewija się bardzo często, mianowicie
    > zatrudnienie na wieczne umowy-zlecenia/o dzieło oraz na "własną
    > działalność".
    >
    > Pomijając na chwilę szczegóły, to z tego co wiem, stosunek pracy, czyli
    > tzw. etat, polega na wykonywaniu powierzonych przez pracodawcę obowiązków.
    > Każda (tu podkreślę: każda!) praca, która na tym polega i jest świadczona
    > regularnie nosi znamiona stosunku pracy, i to niezależnie od tego, czy
    > pracujemy na umowę-zlecenie, czy mamy wasną firmę. To oznacza, że tak
> [...]

    Chcialem sie zapytac, mowicie tutaj ze pracodawca to zly czlowiek, a jacy sa
    pracownicy.Zatrudniam i zarzadzam ludzmi i wiem jedno w POLSCE NIE MA
    BEZROBOCIA, SA TYLKO LENIE ktorzy mowia jak to jest zle w hiper i
    supermarketach, ale nie zdaja sobie spracy, ze ludzie tam pracujacy maja
    prace, otrzymuja pewne wynagrodzenie ucza sie zachodniego prowadzenia
    jednostek , a jak bedziemy narzekac to ......... Wniosek ucz sie od innych to
    daleko zajedziesz