PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca a urlop › Re: praca a urlop
  • Data: 2006-11-30 17:48:05
    Temat: Re: praca a urlop
    Od: "stefek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    alez to wydaje mi sie nielogiczne i sprzeczne z zasad urlopu.
    pracownik chorowal pol roku , przyszedl do pracy na ok 3 miesiece i ponownie
    sie rozchorowal przez pol roku.

    urlop jest urlopem wypoczynkowym , a wiec wypoczynek od pracy , a nie od
    choroby , przeciez nie pracowal tylko byl chory tzn spedzal czas w domu i w
    sanatorium.
    urlop to regeneracja sil , odpoczynek , przeciez regenerowal swoje sily bedac
    na zwolnieniu lekarskim czyli wypoczywajac od choroby.

    to wydaje mi sie krzywdzace dla pracodawcy.