PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca a studia doktoranckie › Re: praca a studia doktoranckie
  • From: "Aga" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca a studia doktoranckie
    Date: Wed, 2 Jan 2002 11:13:00 +0100

    Ależ oczywiście, że można pogodzić pracę i studia (nawet doktoranckie). Sama
    tego nie robiłam, ale moja koleżanka - doktorantka (2 semestr - slawistyka)
    pracuje od pół roku jako tłumacz w jednym z warszawskich biur. Nie dość, że
    godzi oba zajęcia, to jeszcze ma czas, aby "wyrwać" się wieczorem z
    przyjaciółmi do pubu, a dodatkowo w weekendy, chodzi na kurs francuskiego.
    Nie wiem dokładnie, ile czasu poświęca na pracę naukową, ale jestem pewna,
    że wystarczająco dużo (zawsze była zdolna i sumienna). A poza tym, uważam,
    że podjęcie pracy jest niemalże koniecznością (no bo jak tu wyżyć za marną
    pensję doktoranta ?!!!?) .
    Pozdrawiam. Agniecha