PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a badania lekarskie

  • 1. Data: 2004-12-28 19:22:02
    Temat: praca a badania lekarskie
    Od: "rafalm" <nospam_wielkiwafel_nospam@_op_._pl_>

    witam

    mam pytanko w zwiazku z okresowymi badaniami lekarskimi, ktore przed
    podjeciem pracy powinien przejsc kazdy pracownik, czy dosc duza wada wzroku
    (+3,5 i +0,5) moze byc przeciwwskazaniem dla pracy informatyka (ogolnie do
    pracy z komputerem)? bo dla kierowcy to raczej napewno :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-28 21:07:52
    Temat: Re: praca a badania lekarskie
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    z moich doswiadczen wynika, ze osoba z taka wada wzroku moze wykonywac zawod
    informatyka, podejrzewam jednak , ze wiele zalezy od badajacego okulisty,
    choc oczywiscie moge sie mylic......

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-12-29 21:15:39
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-28, rafalm <nospam_wielkiwafel_nospam@_op_._pl_> wrote:
> [...]
    > (+3,5 i +0,5) moze byc przeciwwskazaniem dla pracy informatyka (ogolnie do
    Nigdy nie miałem z tym problemów. A wadę mam większą.

    > bo dla kierowcy to raczej napewno :)
    Niekoniecznie. Zależy od okulisty. Przy czym jeśli nie masz jeszcze prawa
    jazdy, to faktycznie możesz mieć kłopot. Jeśli masz, to z przedłużeniem
    nie powinno być problemów. Aczkolwiek nie licz na bezterminowe. Ja co 5 lat
    muszę powtarzać badania.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Rozum mówi nie pij, ale silna wola zwycięża.
    /Muczachan/

  • 4. Data: 2005-01-03 21:55:17
    Od: "Piotr Kuć" <S...@n...invalid>

    "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> wrote in

> [...]
    > przedłużeniem nie powinno być problemów. Aczkolwiek nie licz na
    > bezterminowe. Ja co 5 lat muszę powtarzać badania.

    Różnie to bywa - ja mam bezterminowe prawko od 7 lat ale z wpisem "Bez
    prawa zawodowego kierowania. obowiązkowo okulary".
    Ale faktycznie to zależy od lekaża - mojemu bratu lekarz (prywatny okulista
    od lat) nie chciał dać w ogóle zaświadczenia, tylko z powodu lekkiego
    daltonizmu. Brat poszedł do innego lekarza i też dostał bezterminowo z
    wpisem "bez prawa do zawodowego kierowania".

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć