PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca?

  • 1. Data: 2004-07-06 20:01:21
    Temat: praca?
    Od: Arek <s...@o...pl>

    Gdzie, w jakim kraju (nie tylko Europa), przy jakiego typu pracy
    fizycznej mozna sporo zarobic. Najlepiej bez koniecznosci posiadania
    jakiegokolwiek doswiadczenia, uprawnien, kwalifikacji itp. Praca nie
    powinna byc niebezpieczna i bardzo ciezka (16h/doba).
    Czekam na propozycje.

    Pozdrawiam
    Arek
    --
    Aways look on the bright side of life!

  • 2. Data: 2004-07-07 04:26:32
    Temat: Re: praca?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Arek <s...@o...pl> zapodał(a):
> [...]
    > jakiegokolwiek doswiadczenia, uprawnien, kwalifikacji itp. Praca nie
    > powinna byc niebezpieczna i bardzo ciezka (16h/doba).

    Ty chyba nie pracowałeś jednak fizycznie- 16h na dobę :->

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-07-07 06:39:05
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <opsaqe8jugk2dhsi@localhost>, Arek wrote:
> [...]
    > jakiegokolwiek doswiadczenia, uprawnien, kwalifikacji itp. Praca nie
    > powinna byc niebezpieczna i bardzo ciezka (16h/doba).

    Jakiś czas temu na lekcji francuskiego miałem czytankę o Danii - tam
    podobno obsługa śmieciarki zarabia bardzo porządne pieniądze, bo
    "nikt nie chce tego robić" :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 4. Data: 2004-07-07 09:09:03
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <kali@podkreslonewp._pl>

    Użytkownik Daniel Rychcik napisał:

    > Jakiś czas temu na lekcji francuskiego miałem czytankę o Danii - tam
    > podobno obsługa śmieciarki zarabia bardzo porządne pieniądze, bo
    > "nikt nie chce tego robić" :)

    W niemczech podobnie. Nawet bylych wschodnich.
    Mam tam dalsza rodzine. Wuj jezdzi smieciarka i zarabia wystarczajaco
    zeby na niezlym poziomie utrzymac 4 osobowa rodzine, samochod i sredniej
    wielkosci mieszkanie.

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak