PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2004-01-11 16:20:26
    Temat: praca
    Od: "xxx" <x...@W...gazeta.pl>

    Jestem młodym człowiekiem.Obecnie jestem zatrudniony na stałe,od 3 let.w
    chwili obecnej dostałem bardzo dobrą oferet pracy,w innym
    wojewódzctwie.Problem mój polega ne tym,żę muszę podiąć nową pracę w ciągu 2-
    3 tygodni,co uniemożlwia mi dalszą prace w zakładzie w którym jestem obecnie
    zatrudniony.Czy jest jakiś sposób na rozwiązainie mojej umowy,niż z 3
    misięcznym okresem wypowiedzenia lub "za porozumnieniem stron" (na to ni ma
    szns w moim przypadku)? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2004-01-11 16:24:05
    Temat: Re: PROSZĘ O POMOC
    Od: "XXXX" <x...@g...pl>

  • 3. Data: 2004-01-11 16:39:23
    Temat: Re: praca
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "xxx" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest jakiś sposób na rozwiązainie mojej umowy,niż z 3 misięcznym
    okresem wypowiedzenia lub "za porozumnieniem stron" (na to ni ma
    > szns w moim przypadku)?

    Witam,
    pozostaje tylko tzw. porzucenie pracy i rozwiązanie umowy o pracę przez
    pracodawcę bez wypowiedzenia na podstawie art. 52 Kodeksu pracy.
    Najlepszym wyjściem w tej sytuacji byłoby najpierw podpisanie umowy o pracę
    z następnym pracodawcą, a dopiero w następnej kolejności podejmowanie
    decyzji o rozstaniu z obecnym.
    Na czas załatwiania formalności dobrze byłoby uzyskać w obecnym zakładzie
    pracy przynajmniej kilka dni urlopu wypoczynkowego lub nawet urlopu
    bezpłatnego.
    Pozdrowienia

    wa