PracaGrupypl.praca.dyskusje › Unia Europejska wystawila nam dupe??? Wyruchajmy ja!!!!

  • 1. Data: 2004-01-11 13:29:38
    Temat: Unia Europejska wystawila nam dupe??? Wyruchajmy ja!!!!
    Od: "nie - oszolom" <a...@o...pl>

    Szanowni Rodacy

    Ostatnimi czasy glosno o tym, ze kraje Unii Europejskiej wycofuja się z
    obietnic dotyczacych braku okresow przejsciowych w zakresie podejmowania pracy
    przez nowe kraje czlonkowskie w krajach UE: Słyszy się o Holandii, Danii,
    ostatnio w Telewizji widzialem, ze brak ograniczen w zakresie podejmowania
    pracy będzie tylko w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a także w telegazecie TVP
    tekst &#8222;Londyn grozi zawetowaniem Traktatu UE&#8221; &#8211; oto geneza
    pierwszej czesci
    tytulu mojego postu.
    Zatem do dziela Rodacy!!! Jedzmy do krajow UE i podejmujmy tam prace, wszystko
    jedno na jakich zasadach, zwlaszcza na czarno, żeby nie dac zarobic ich
    zlodziejskim systemom emerytalnym i fiskusowi. Przykladem niech będą chocby
    Niemcy: tam już oplaty na kase chorych, podatki i ubezpieczenie rentowe
    dorownuja polskiemu, a nie wiem czy i nie przewyzszaja.
    Poza tym w Niemczech już pracuja ludzie z calego swiata: z Zambii, Etiopii,
    Togo, Iraku (to tak pierwsze z brzegu), na zasadzie azylu, ze nie wspomne już o
    obywatelach bylej Jugoslawii, gdzie wojna dawno się skonczyla i od jakiegos
    czasu jest demokracja, a tabuny &#8222;jugoli&#8221; zasiedlaja niemieckie miasta.
    Pytam wiec po co takim krajom jak Serbia i Chorwacja Unia?? Obywatele ich
    krajow już od dawna powszechnie pracuja w krajach EU i mysle, ze podwyzki cen
    wynikajace z przystapienia ich krajow UE nie sa, delikatnie mowiac, konieczne.
    DOJDZIE DO TAKIEGO PARADOKSU, ZE W KRAJACH UE BĘDĄ MIALY PRAWO DO PRACY LUDZIE
    Z CALEGO SWIATA (z krajow Afryki, Azji, itp.) , OPROCZ NOWYCH KRAJOW
    CZLONKOWSKICH UE!!!(w maju 2004) &#8211; czyz to nie absurd??

    Z zatem: hajze na Unie!!! Groclin Dyskobolia już pokazal Anglikom ich miejsce w
    szeregu!! Uwierzmy w siebie i w nas!!!

  • 2. Data: 2004-01-11 15:31:10
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    A może by tak przestać być biedakiem Europy , z którym nikt się nie liczy i
    zadbać by inni tu przyjezdzali szukac pracy w Polsce.
    Czy naprawde jest to niemozliwe?

  • 3. Data: 2004-01-13 15:51:19
    Od: "_pablo" <p...@o...pl>

    Użytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A może by tak przestać być biedakiem Europy , z którym nikt się nie
    liczy i
    > zadbać by inni tu przyjezdzali szukac pracy w Polsce.
    > Czy naprawde jest to niemozliwe?

    Rozejrzyj się w około i powiedz co widzisz , bo ja widzę bezmiar...
    głupoty ludzkiej . Dlatego to nigdy nie będzie możliwe , bo wszystko
    co się tu dzieje to wina ludzi - bezmyślnego motłochu , który nie
    potrafi samodzielnie myśleć i wierzy we wszystko co mu się powie.
    --
    pozdrawiam !
    pablo