PracaGrupypl.praca.dyskusjepożyczanie pieniędzy › Re: pożyczanie pieniędzy
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pożyczanie pieniędzy
    Date: 4 Jan 2003 18:52:01 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    anna <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Chcę załozyć firmę coś jak Provident tylko narazie na małą skalę. Czy ktoś
    > może mi pomóc gdzie szukać informacji prawnych na ten temat. Z góry
    > dziękuję.

    na ,,cos jak provident'' to chyba trzeba miec baardzo duzo kasy.
    (nie wiem, czy przypadkiem nie trzeba byc SA a to wymaga duzego
    kapitalu zalozycielslkiego)
    gdybys tyle mial, to nie pytalbys na grupie ;-) tylko mial 13 doskonalych
    prawnikow/doradcow.

    skoro pytasz, to pewnie masz znacznie mniej kasy.
    mozesz zaczac od otworzenia Lombardu - bedziesz pozyczal pod zastaw.
    a pod zastaw czego i ile, to juz sam zdecydujesz...

    a jesli liczysz na to, ze latwo dogadasz sie z jakims bankiem
    i bedziesz tylko posrednikiem, to tez sie mylisz.
    chyba, ze masz znajomego prezesa banku, ale gdyby tak bylo, to tez tu
    bys nie zadawal takich pytan.

    mozesz co najwyzej liczyc na to, ze zatrudnisz sie u jakiegos
    Providenta, Zagla czy Lukasa na agenta kredytu gotowkowego.
    ale jesli o to chodzi, to reguly gry narzuci Ci pracodawca...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek