PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozycjonowanie www

  • 1. Data: 2004-05-28 09:01:58
    Temat: pozycjonowanie www
    Od: "Łukasz" <b...@p...pl>

    czy ktoś może się orientuje ile kosztuje pozycjonowanie w Polsce, dajmy np.:
    dla
    5 słów kluczowych dla Google, Onet, Wp, Interii z wynikami wyszukiwania na
    pierwszej stronie?

    Łukasz

  • 2. Data: 2004-05-28 09:19:57
    Temat: Re: pozycjonowanie www
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Łukasz <b...@p...pl> wrote:
    > czy ktoś może się orientuje ile kosztuje pozycjonowanie w Polsce,
    > dajmy np.: dla
    > 5 słów kluczowych dla Google, Onet, Wp, Interii z wynikami
    > wyszukiwania na pierwszej stronie?

    A co, nie wiesz ile wziac za to kasy?
    Przeszukaj archiwum pl.comp.www - ale raczej trudno, zebys dostal odpowiedz

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-28 09:58:17
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    Michal 'Amra' Macierzynski <m...@p...pl> wrote in

    > A co, nie wiesz ile wziac za to kasy?
    > Przeszukaj archiwum pl.comp.www - ale raczej trudno, zebys dostal
    > odpowiedz

    Bezposrednio na rzecz zleceniodawcy bardzo duzo. Widzialem juz akcje, gdzie to
    zadanie dostawaly kolejne osoby i nie byly sobie w stanie poradzic. Dlatego zleca
    sie to na zewnatrz. Tyle ze jesli jest to atrakcyjne wynagrodzenie to przepada na
    rzecz posrednika. Tutaj przydalyby sie lekcje z etyki, bo kolejkowanie wyszukiwarek
    co godzine za zdrowe nie jest - dla Internetu.

    /silver

  • 4. Data: 2004-05-28 14:43:50
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np.: dla
    > 5 słów kluczowych dla Google, Onet, Wp, Interii z wynikami wyszukiwania na

    onet - http://reklama.onet.pl/
    google -
    https://adwords.google.com/select/main?cmd=Login&sou
    rceid=awo&subid=pl-hp-0405&hl=pl

    pozycjonowanie przez smarkaczy fałszywymi słowami kluczowymi oraz sztucznym
    naganianiem klikalności powinno być karane odcięciem od netu [nie dla tego
    że firmy biora za to kasę ale dlatego iż szukając czegos musze sie
    przedzierać przez stosy pornografii ioraz innych zupełnie mi niepotrzebnych
    serwisów]

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2004-05-28 15:37:16
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

> [...]
    > dla
    > 5 słów kluczowych dla Google, Onet, Wp, Interii z wynikami wyszukiwania na

    100 za słowo, ale platne tylko wtedy gdy faktycznie bedzie na 1 stronie,
    czyli za wykonane dzieło, sa takie firmy które tylko sie w tym specjalizują

    pozdr...Drag

  • 6. Data: 2004-05-28 18:59:19
    Od: "Michal_3City" <m...@u...wp.pl>

> [...]
    stronie,
    > czyli za wykonane dzieło, sa takie firmy które tylko sie w tym

    hm.. czyli jezeli po wpisaniu przedmiotu dzialalności firmy
    strona która zrobiłem ma 9 pierwszych linków w Googlu - nie
    zaplacilem za to ani zeta - to chyba nieźle ;))

  • 7. Data: 2004-06-12 10:28:49
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Michal_3City" <m...@u...wp.pl> skribis:

    >hm.. czyli jezeli po wpisaniu przedmiotu dzialalności firmy
    >strona która zrobiłem ma 9 pierwszych linków w Googlu - nie
    >zaplacilem za to ani zeta - to chyba nieźle ;))

    to znaczy ze jestes spamerem i zamiecasz wyszukiwarke.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 8. Data: 2004-06-13 14:35:40
    Od: "neikula" <n...@g...pl>

    > "Michal_3City" <m...@u...wp.pl> skribis:

    heh, a jaki ma sens pozycjonowanie pod gooru?

    pomyśl chwilę logicznie i zastanów się czy warto jest rozkładać ulotki
    reklamowe w milionowym mieście w miejscu, które odwiedza ledwie 10 osób
    dziennie?

    nie wspomnę o tym, że łatwiej niż w gooru można chyba tylko pozycjonować w
    onecie :) więc tak naprawdę nie ma się czym chwalić, jak się chcesz poważnie
    bawić w to, to staraj się w googlu :)

  • 9. Data: 2004-06-16 20:53:23
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "neikula" <n...@g...pl> skribis:

    >heh, a jaki ma sens pozycjonowanie pod gooru?

    >bawić w to, to staraj się w googlu :)

    Ktorys z nas nie umie czytac... i chyba nie ja ;p

    Pozdrawiam, Leh.