PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 pytania związane z tworzeniem CV

  • 1. Data: 2004-05-28 05:39:45
    Temat: 2 pytania związane z tworzeniem CV
    Od: "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam>

    1. Co podawać w informacjach kontaktowych - adres stałego zamieszkania,
    czy może adres (gdzieś u znajomego) w mieście w którym aktualnie
    szukamy pracy?
    2. Czy lepiej jest wkleić zdjęcie do CV, czy nie?

    Pozdrawiam
    Marek
    Lubiński

  • 2. Data: 2004-05-28 07:38:43
    Temat: Re: 2 pytania związane z tworzeniem CV
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Marek Lubi?ski" <m...@d...plnospam> wrote in news:

    > 1. Co podawa? w informacjach kontaktowych - adres sta?ego zamieszkania,
    > czy mo?e adres (gdzieś u znajomego) w mieście w którym aktualnie
    > szukamy pracy?

    Korespondencyjny. Pracodawca musi sie dowiedziec ile czasu zajmie Ci dostanie sie do
    jego siedziby. Chyba ze wysylasz do agencji i liczysz na kontakt za pol roku, wtedy
    moze byc adres zameldowania. Przy czym jak juz dyskutowano na tej grupie, ten
    ostatni calkowicie stracil na znaczeniu. Pierwszego dnia i tak sie wypelnia
    kwestionariusz osobowy i przekazuje dane do ksiegowosci.

    > 2. Czy lepiej jest wklei? zdj?cie do CV, czy nie?

    Dodac w ramce, wczesniej skompresowac bezstratnie. ;) Moim zdaniem warto, w koncu i
    tak wczesniej czy pozniej sie zobaczycie. Nie ma sie co wstydzic swojego zdjecia.
    Chociaz brak zdjecia specjalnie sytuacji nie zmienia. Osobiscie jak czytam
    cokolwiek, lubie wiedziec kto to napisal. W przypadku rekrutacji ma to jakies
    znaczenie, chociaz niewielkie. Na modela nigdy nie startowalem. :)

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-28 08:02:34
    Od: "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam>

> [...]

    > wypelnia
    > kwestionariusz osobowy i przekazuje dane do ksiegowosci.

    Ok, a co w momencie kiedy pracujesz już gdzieś i zaczynasz się
    rozglądać za pracą? Co podać? Adres w danym mieście gdzie pracujesz?
    Bo trochę do dupy podawać adres w innych miastach (gdzie aktualnie
    szukasz roboty), ponieważ co powie pracodawca: No tak widzę że Pan
    podał adres z Wawy, a pracuje Pan w Gdyni?
    Co o tym sądzicie?
    Jak to dobrze określić?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-28 10:29:33
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > szukasz roboty), ponieważ co powie pracodawca: No tak widzę że Pan
    > podał adres z Wawy, a pracuje Pan w Gdyni?

    Może to świadczyć o Twojej mobilności.

  • 5. Data: 2004-05-28 10:51:38
    Od: "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam>

    > Użytkownik "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam> napisał w
> [...]
    i tak sie

    gdzieś i
    danym mieście
    w innych miastach
    powie pracodawca: No
    pracuje Pan w Gdyni?

    > Może to świadczyć o Twojej mobilności.

    A czy czasem nie
    świadczy o jakiejś rozbieżności? No bo jak możesz podać adres
    kontaktowy, skoro mieszkasz i pracujesz w całkiem innym mieście? Może
    warto by podawać dwa adresy, jeden kontaktowy, drugi zamieszkania
    stałego?
    Czy czasem nie jest to źle odbierane przez pracodawców (nie
    wiem jak to wygląda z punktu widzenia osób rekrutujących)??
    Może osoby
    które rekrutują wypowiedzą się w tej kwestii?

  • 6. Data: 2004-05-28 12:14:56
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Marek Lubinski" <m...@d...plnospam> wrote in news:

    > Czy czasem nie jest to Lle odbierane przez pracodawców (nie
    > wiem jak to wygląda z punktu widzenia osób rekrutujących)??
    > Moze osoby
    > które rekrutują wypowiedzą sie w tej kwestii?

    Wszedzie na swiecie myslisz bedzie tak samo? A gdybys wysylal za granice,
    to co bys wpisal?

    Jesli jestes czlowiekiem na poziomie, z doswiadczeniem i potrafisz sklecic
    kilka zdan, to na adres nikt nie zwroci uwagi.

    Materia wzgledna. Tnij cytaty, na PDA glowa boli.

    /silver

  • 7. Data: 2004-05-28 12:44:52
    Od: "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam>

    > "Marek Lubinski" <m...@d...plnospam> wrote in news:
    >
    > Wszedzie
    na swiecie myslisz bedzie tak samo? A gdybys wysylal za granice,

    to co bys wpisal?

    Nie mówię o aplikowaniu za granicę. Przecież nie
    jestem idiotą. Chodzi o to, co podać jeśli pracujesz w jedym miejscu a
    aplikujesz na ofertę z innego miasta (daleko od miasta w którym
    aktualnie pracujesz). Tak tylko zaciekawił mnie ten temat, czy w ogóle
    ma to znaczenie?
    No bo przecież sytuacja jest kuriozalna jeśli
    powiedzmy pracujesz w gdańsku, a aplikujesz do rzeszowa i piszesz w
    polu adres: Rzeszów ... Nie sądzisz?
    > Jesli jestes czlowiekiem na
    poziomie, z doswiadczeniem i potrafisz
    > sklecic kilka zdan, to na
    adres nikt nie zwroci uwagi.

    Raczej o cv to się nie martwię, po
    prostu ciekawi mnie ten szczegół z tym adresem jeśli gdzieś pracujesz
    (oczywiśnie nie dotyczy to sytuacji kiedy jeszcze nie pracujesz)

  • 8. Data: 2004-05-28 16:45:51
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    > No bo przecież sytuacja jest kuriozalna jeśli
    > powiedzmy pracujesz w gdańsku, a aplikujesz do rzeszowa i piszesz w
    > polu adres: Rzeszów ... Nie sądzisz?

    to moze ja sie wypowiem :-P
    jakbym mieszkal w gdansku a aplikowal do wawy to w danych adresowych
    umiescilbym adres pod ktorym mieszkam i pod ktorym jednoczesnie spodziewac
    sie moge korespondencji. natomiast jezeli dojazdy sa wykluczone (a tym
    przypadku sa) to umiescilbym w CV krotka lecz wyrazna informacje ze jestem
    gotowy i/lub mam mozliwosc przeprowadzki, dodatkowo wspomnialbym o tym w
    liscie motywacyjnym.
    co to tym sadzicie??
    pozdr

  • 9. Data: 2004-05-28 18:10:36
    Od: "Marek Lubiński" <m...@d...plnospam>

> [...]
    > jestem
    > gotowy
    i/lub mam mozliwosc przeprowadzki, dodatkowo wspomnialbym o tym w

    No i to jest myśl :-) o to
    chodzi. Dobry pomysł.

  • 10. Data: 2004-05-29 15:02:05
    Od: "sure" <s...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > gotowy i/lub mam mozliwosc przeprowadzki, dodatkowo wspomnialbym o tym w

    Po co? Podejrzewasz pracodawce o to ze bedzie myslal iz codziennie bedziesz
    dojezdzal z gda do wawy? Logiczne chyba jest ze skoro aplikujesz tam to
    jestes gotow do zmany miejsca zamieszkania:/
    pozdro