PracaGrupypl.praca.dyskusjepozycjonowanie stron www › Re: pozycjonowanie stron www
  • Data: 2006-12-05 07:55:36
    Temat: Re: pozycjonowanie stron www
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    zasit napisał(a):
    > to profesja jak kazda inna
    > Profesjonalisci zarabiaja na pozycjonowaniu niezla kase
    > :]
    > Ja tez pozycjonuje

    O, to ja mam pytanie. Czy "pozycjonerzy" (BTW jest jakaś nazwa dla tego
    zawodu?) kierują się w swojej pracy jakimiś zasadami moralnymi (fair
    play, czy jakkolwiek to nazwać)?
    Nie mam nic przeciwko pozycjonowaniu, jeśli ma ono na celu wypromowanie
    jakiejś strony w stosunku do innych z danej branży, wkurza mnie
    natomiast, kiedy wpisuję w wyszukiwarce (przykład zupełnie abstrakcyjny)
    "gołe baby", a wyskakuje mi sklep z moherowymi beretami i vice versa -
    wpisuję "moherowy beret", a wyskakują mi na pierwszych miejscach "gołe
    baby". IMO takie "pozycjonowanie" wprowadza chaos w Internecie i jest
    nie fair, ale może się nie znam...

    ch.