PracaGrupypl.praca.dyskusjeporzucenie pierwszej pracy › Re: porzucenie pierwszej pracy
    From: "jacek01g" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: porzucenie pierwszej pracy
    Date: Sun, 22 Oct 2006 16:26:25 +0200

    > Dostaniesz dyscyplinarkę,

    Która może sobie podrzec i wyrzucić do kosza. hehe

    hohoho co za groza! Hrabina zdenerwowała się że jej służba nie stawiła sie
    do folwarku. Pewnie wyśle karbowych w poghoń aby dali baty niepokornemu
    parobkowi. Tak wygląda filozofia polskiego rynku pracy AD 2006? Pracodawca
    może wszystko a pracownik nic? Elastyczny rynek pracy o ktory ciągle skamle
    Bochniarz jest tylko dla pracodawców ale już nie dla pracowników?

    > pracodawca może wystąpić o odszkodowanie z tytułu
    > strat jakie nastąpiły z powodu porzucenia przez ciebie pracy.

    Zgroza! ktos nie zaczął jeszcze pracować a już podowuje straty...
    fascunujące!

    > Lepiej już złóż wypowiedzenie i zaczekaj. lepiej nie mieć takich kwiatków
    w życiorysie
    > zawodowym.

    Chyba kolega dopiero zaczyna swoja karierę. Kto o to zapyta ze porzucil
    prace? Przyzna się chlopak w cv że dostał "dyscyplinarkę"? O ile ją
    dostanie. Nie... wiec w czym problem?

    Istnieje na wzór BIKu jakiś centralny rejestr dyscyplinarek? co? Kto się
    dowie o tym że koleś dostał dyscyplinarkę. co? Poza tym - nie nastąpiło
    jeszcze świadczenie pracy, wiec nie ma chyba podstaw do tego aby wystawić
    dyscyplinarkę hehe Można rozwiązać umowę o pracę w każdej chwili, pracodawca
    może wkurzony wypisac odpowiedni papier ale jak pisałem - wiadomo co z takim
    papierkiem można zrobić.

    Moja rada - ja bym porzucił te pracę. Jesl masz okazję to to zrób, inna
    okazja moze sie nie powtorzyc

    pzdr

    jacek